منچستریونایتد اولین پیشنهاد بزرگ خود را برای گلیسون برمر آماده می کند – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


علیرغم اینکه با پیروزی 2-0 مقابل اورتون به قهرمانی در لیگ برتر بازگشت، منچستریونایتد بار دیگر برای نشان دادن کیفیت واقعی توپ به مشکل خورد.

تافی ها که در سال جدید حتی یک بازی لیگ را برنده نشده بودند، در نهایت بازی را با ضربات بیشتری به پایان رساندند، گویی که کمی بالینی تر بودند، نتیجه می توانست بسیار متفاوت باشد.

میزبان هر بار برای بازی از عقب با مشکل رافائل واران به عنوان مدافع میانی سمت چپ مشکل داشت در حالی که کاسمیرو نیز در توپ ضعیف بود.

در غیاب لیساندرو مارتینز، این بازیکن فرانسوی تداوم پیدا نکرده و قرارداد فعلی او در ماه ژوئن به پایان می رسد. جانی ایوانز تحت تاثیر قرار داده است، اما او نمی تواند یک راه حل طولانی مدت در خط دفاعی باشد.

CB جدید در تابستان مورد نیاز است

ویکتور لیندلوف و هری مگوایر هر دو با جدایی مرتبط هستند و یافتن یک شریک طولانی مدت برای آرژانتینی در صدر فهرست اولویت های باشگاه با نزدیک شدن به پنجره تابستانی است.

نام گلیسون برمر از یوونتوس که هر روز بر سر زبان ها می افتد، با 13 کلین شیت در 28 بازی تا کنون است.

ثبات او قابل توجه بوده است، به طوری که این بازیکن 26 ساله در دو سال اخیر متوالی در تیم منتخب فصل سری آ قرار گرفته است.

ملی پوش برزیلی در سال 2022 با مبلغ 44 میلیون یورو از تورینو وارد تورین شد و غول های سری آ 70 میلیون یورو برای ستاره خط دفاعی خود تعیین کردند.

در حالی که آنها مشتاق حفظ ستاره سابق اتلتیکو مینیرو هستند، این درک رو به رشد وجود دارد که آنها نمی توانند با ثروت های لیگ برتر رقابت کنند.

پیشنهاد اول

گفته می شود یوونتوس به دنبال جایگزینی است و فیخاجس اکنون ادعا کرده است که شیاطین سرخ در حال آماده کردن “اولین پیشنهاد بزرگ” خود برای سنگ دفاعی هستند.

مدافع میانی برزیلی یوونتوس هدف اصلی اریک تن هاگ برای تقویت خط دفاعی است.

آنها علاقه زیادی به دریافت خدمات گلیسون برمر نشان می دهند که مایلند 50 میلیون یورو بیشتر روی میز بگذارند.

در حالی که احتمال رد شدن این پیشنهاد وجود دارد، لحن گزارش حاکی از آن است که یونایتد می خواهد کار خود را به خوبی و زودتر انجام دهد، تغییری تازه از هرج و مرج روز ضرب الاجل زیر نظر گلیزرها.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/11/manchester-united-preparing-their-first-big-offer-for-gleison-bremer-277320/ منبع: