منچستریونایتد با ایپسویچ تاون به توافق رسید تا سم ویلیامز را به تیم رویایی جذب خود اضافه کند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

سر جیم رتکلیف روز یکشنبه سرعت خود را با شرکت در ماراتن لندن در صبح نشان داد، بلکه با مسابقه دادن به زمان برای تماشای منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی در بعدازظهر در ومبلی، سرعت خود را نشان داد.

مالک جدید منچستریونایتد در مورد تغییر ساختار فوتبال باشگاه نیز همین قصد را نشان می دهد.

در اوایل هفته، شیاطین سرخ به طور رسمی با ساوتهمپتون به توافق رسیدند تا جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی خود انتخاب کنند که بلافاصله اعمال می شود.

رئیس سابق آکادمی منچسترسیتی بعدازظهر امروز در ومبلی حضور داشت و در کنار دیوید گیل، مدیرعامل سابق یونایتد، صندلی پیدا کرد.

راتکلیف که قبلاً عمر برادا را برای تصدی پست مدیرعاملی اولدترافورد استخدام کرده بود، تمایلی به توقف در Wilcox ندارد.

به گزارش سان، یونایتد در حال “سرعت بخشیدن” به ورود سم ویلیامز است.

این پیشاهنگ با رتبه بالا پس از نزدیک به پنج سال کار در یونایتد در نقش‌های مختلف، از جمله تحلیلگر جذب تیم اول، در سال 2022 به دنبال کایران مک کنا به تیم چمپیونشیپ رفت.

او در اوایل سال جاری موافقت کرد که به عنوان “سرپرست استعدادهای نوظهور” یونایتد به منچستر بازگردد و بر این اساس به مدت شش ماه مرخصی باغبانی قرار گرفت.

اکنون ادعا می شود که یونایتد با ایپسویچ به توافق رسیده است تا سرپرست جذب آنها در ماه ژوئن به اولدترافورد برود.

در نقش جدید خود، او به رئیس بخش استخدام آکادمی، لوک فدورنکو، گزارش خواهد داد.

یونایتد “هدف دارد یک تیم استخدام آکادمی “بهترین در کلاس” بسازد. با توجه به نقش چشمگیر ویلکاکس در تغییر ساختار جوانان سیتی، بدون شک او نقش مهمی در کمک به ویلیامز برای تقویت تیم های جوانان یونایتد ایفا خواهد کرد.

بزرگترین چالش رتکلیف در پیگیری او برای ارتقای تیم استخدام یونایتد، یافتن توافقی با نیوکاسل یونایتد برای دن اشورث بوده است.

غول‌های مانکونیایی می‌خواهند اشورث را قبل از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی مدیر ورزشی خود کنند، اما سرخابی‌ها او را به مرخصی باغبانی واگذار کرده‌اند و 20 میلیون پوند درخواست کرده‌اند تا خروج او را با اجرای فوری تحریم کنند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/21/man-united-agree-deal-with-ipswich-town-to-add-sam-williams-to-their-recruitment-dream-team-279204/ منبع: