منچستریونایتد با نزدیک شدن به بازگشت به لیورپول، مایکل ادواردز را از دست خواهد داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد به‌طور فزاینده‌ای به‌نظر می‌رسد که مایکل ادواردز، کارشناس جذب و نقل و انتقالات را از دست بدهد، که ظاهراً به بازگشت به لیورپول نزدیک‌تر شده است.

پس از تایید اینکه سر جیم راتکلیف 27.7 درصد سرمایه گذاری جزئی خود را در یونایتد تکمیل کرده است، تمام توجهات معطوف به ایجاد ساختار مناسبی است که بر بازنگری اساسی عملیات ورزشی باشگاه نظارت خواهد کرد.

پیش از این، یونایتد خدمات عمر برادا را از رقیب شهر منچسترسیتی تضمین کرده بود.

دن اشورث از نیوکاسل هدف اصلی INEOS برای اولین مدیر ورزشی در اولدترافورد است. مذاکرات با سرخابی ها ادامه دارد و مدیران اجرایی خود را در پاسخ مستقیم به اتخاذ رویکرد رسمی یونایتد برای او به مرخصی باغبانی واگذار کردند.

گفته می‌شود که داگی فریدمن از کریستال پالاس در حال رقابت برای پست استخدام در این باشگاه است و جیسون ویلکاکس از ساوتهمپتون به عنوان مدیر فنی معرفی شده است.

ادواردز یکی از افرادی بود که تصور می‌شد INEOS و رتکلیف در هنگام ارزیابی اینکه کدام افراد را برای مشاغل برتر در یونایتد دنبال کنند، مشتاق بودند.

در ژانویه، نقل شد که اقدام راتکلیف برای جذب ادواردز به دلیل درخواست های سنگین دستمزد کارشناس نقل و انتقالات شکست خورد، که بسیار غیرواقعی تلقی می شد.

اخیراً، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، نشان داد که شیاطین سرخ با Ludonautics، تجارت مشاوره ورزشی و تجزیه و تحلیل آماری که توسط مدیر سابق تحقیقات لیورپول، دکتر یان گراهام و ادواردز اداره می‌شود، مذاکره کرده‌اند.

زمانی که ادواردز در تابستان 2022 پس از پایان قراردادش لیورپول را ترک کرد، تصور می‌شود که او چندین پیشنهاد شغلی را رد کرد و در Ludonautics کار کرد، جایی که او یک مدیر غیر اجرایی است.

دیوید اورنشتاین قبلا گزارش داده بود که لیورپول با ادواردز تماس گرفته است تا احتمال بازگشت او به آنفیلد را برای هدایت یک پروژه ورزشی جدید در حال حاضر که یورگن کلوپ قرار است ترک کند، بررسی کند. با این حال، او آنها را رد کرد.

اورنشتاین اکنون به روز رسانی کرده است و نشان می دهد که سران لیورپول به تلاش خود ادامه می دهند و به نظر می رسد که در تلاش های خود برای متقاعد کردن ادواردز به بازگشت پیشرفت کرده اند.

مایکل ادواردز به توافق برای یک نقش ارشد با Fenway Sports Group نزدیک است، که شامل سرپرست سابق لیورپول است که بر عملیات فوتبال باشگاه نظارت می کند. لیورپول پس از تصمیم یورگن کلوپ مبنی بر کناره‌گیری در تابستان امسال، در حال انتقال بزرگی است، در حالی که نزدیک‌ترین کادر او نیز قرار است جدا شوند و یورگ اشمادکه، مدیر ورزشی نیز از این تیم جدا شده است.

“اگر ادواردز پیشنهاد FSG را بپذیرد، انتظار می‌رود پست مدیر ورزشی توسط ریچارد هیوز پر شود که روز چهارشنبه خروج او از سمت مدیر فنی بورنموث تایید شد.”

“FSG ادواردز را هدف قرار داد تا بازسازی ساختار را رهبری کند – با طرح این ایده که او یک شغل عالی در لیورپول یا در گروه مالکیت دارد – اما او در ابتدا این فرصت را رد کرد. با این حال، گروه آمریکایی به پیگیری خود ادامه داد و ادواردز اکنون در مسیر پیوستن به ظرفیت بسیار گسترده‌تری است که لیورپول را در بر می‌گیرد، نه اینکه به طور خاص به آنفیلد بازگردد.

اورنشتاین اضافه می‌کند که در حالی که یک معامله هنوز کامل نشده است، احتمالاً اوایل هفته آینده راه‌حلی قطعی پیدا خواهد شد.

جالب توجه است که The Athletic اشاره می کند که ادواردز همیشه قاطعانه گفته است که دیگر علاقه ای به تبدیل شدن به یک مدیر ورزشی ندارد. آرزوی او همیشه این بوده است که دامنه وسیع تری داشته باشد که به او اجازه دهد تا روسای دیگر باشگاه ها و کسانی را که مسئولیت های روزانه اداره یک باشگاه را بر عهده دارند، توانمند کند.

این همچنین می تواند توضیح دهد که چرا او واقعاً هرگز به یونایتد و تبدیل شدن به بخشی از رژیم رتکلیف نزدیک نشد.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/09/man-united-set-to-miss-out-on-michael-edwards-as-he-closes-in-on-liverpool-return-277235/ منبع: