منچستریونایتد تصمیم گرفت از کارت قرمز کازمیرو درخواست تجدید نظر نکند و بازیکنی که چهار بازی محروم شد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

با این حال، آندره مارینر، مسئول VAR، به تیلور توصیه کرد که برود و دوباره به مانیتور خارج از زمین نگاه کند.

تن هاگ اصرار داشت که ماهیت لیگ برتر به این معناست که باید اجازه بدنی و تماس سنگین داده شود. تن هاگ همچنین گفت که کازمیرو از این حکم ناامید شده است. یونایتد اکنون باید در غیاب این بازیکن 31 ساله راهی برای پیروزی پیدا کند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/13/manchester-united-decide-not-to-appeal-casemiro-red-card-with-player-set-for-four-game-ban-261124/ منبع:

“منچستر [sic] تصمیم گرفته‌اند نسبت به کارت قرمز کاسمیرو در تساوی بدون گل یکشنبه مقابل ساوتهمپتون در اولدترافورد اعتراض نکنیم.

خطای روی کارلوس آلکاراز در دقیقه 32 باعث شد تا آنتونی تیلور به این بازیکن برزیلی کارت زرد بدهد.

مطابق با دیلی میلشیاطین سرخ تصمیم گرفتند علیرغم اینکه اریک تن هاگ آشکارا خشم خود را پس از بازی ابراز کرد، به این تصمیم اعتراض نکنند.

کازمیرو چهار بازی بعدی یونایتد را از دست خواهد داد – یک بازی جام حذفی مقابل فولام و درگیری های لیگ برتر مقابل نیوکاسل، برنتفورد و اورتون.

یونایتد احساس کرد که احتمال لغو این تصمیم به اندازه کافی زیاد نیست و هافبک برزیلی اکنون چهار جلسه محرومیت داخلی را سپری خواهد کرد.

تن هاگ از تصمیم گیری ناهماهنگ داوران بعد از بازی ابراز تاسف کرد.

سرمربی یونایتد به این نکته اشاره کرد که چگونه کازمیرو قبل از آمدن به یونایتد در بیش از 500 بازی هرگز کارت قرمز ندیده بود اما اکنون در پایان دو تصمیم مشکوک و قابل بحث است.


منچستریونایتد تصمیم گرفته است از کارت قرمز کاسمیرو که این بازیکن روز یکشنبه در جریان تساوی 0-0 مقابل ساوتهمپتون گرفت، درخواست تجدید نظر نکند.

کاسمیرو علاوه بر محرومیت سه بازی خودکار، یک بازی اضافی دریافت کرد زیرا این دومین کارت قرمز او در فصل بود که در ماه فوریه مقابل کریستال پالاس اخراج شد.

نتیجه این بود که تیلور در تصمیم خود تجدید نظر کرد و دستور راهپیمایی خود را به مرد یونایتد داد.