منچستریونایتد حاضر است 60 میلیون یورو برای تضمین خدمات راسموس هوجلوند، فوق ستاره آتالانتا هزینه کند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

همانطور که توسط شخص مردم، تیم مستقر در برگامو حریص شد و تصمیم گرفت مالیاتی از یونایتد بگیرد که به طور بالقوه باعث می شود این بازیکن 20 ساله 100 میلیون یورو هزینه کند.

این بازیکن دانمارکی از 20 بازی ابتدایی 10 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل به ثبت رسانده بود و نسبت گلزنی او در هر 135 دقیقه یک عدد قابل توجه بود.

قرارداد قرضی ووت وهورست قبلا جدا شده است و زمان آن فرا رسیده است که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس فردی با شهرت را به خدمت بگیرد تا بار گلزن را به دوش بکشد.

با در نظر گرفتن محدودیت های بودجه ای، قرمزها می خواهند تا 60 میلیون یورو برای مهاجم سابق استورم گراتس هزینه کنند.

هرچه کمتر در مورد آنتونی مارسیال گفته شود بهتر است. مرد فرانسوی یک بار دیگر برای فریب دادن چاپلوسی کرد و وقتی فرصتی به او داده می شد دائماً مجروح و ناتوان می شد.

در این گزارش آمده است: «داشتن پیشنهاد نه تنها از یونایتد، بلکه از سایر تیم‌ها از سری آ یا لالیگا، اگرچه همه چیز نشان می‌دهد که یونایتد مقصدی است که راسموس هوجلوند انتخاب می‌کند.»

اما قبل از اینکه پنجره باز شود، مشخص بود که شیاطین سرخ در چه نقطه ای نیاز به تقویت بیشتری دارند – در خط حمله که باشگاه در فصل گذشته برای گلزنی تلاش می کرد.

این باشگاه قبلاً با میسون مونت از چلسی موافقت کرده است در حالی که مذاکرات با اینترمیلان برای آندره اونانا به عنوان جانشین داوید دخیا، مدتی مشکل ساز، ادامه دارد.

یونایتد مجبور شد تمرکز خود را به جای دیگری تغییر دهد زیرا گزارش هایی منتشر شد که حاکی از آن بود که راسموس هوجلوند، بازیکن شگفت انگیز آتالانتا برای انتقال تابستانی مورد توجه قرار گرفته است.

مارکوس راشفورد هیجان انگیز بود، اما حتی او در زمان های خاصی به عنوان مرد تنها در اوج تلاش می کرد. در حالی که او مطمئناً می‌تواند کار شایسته‌ای انجام دهد، از سمت چپ پیشرفت می‌کند و این جایی است که می‌تواند خطرناک‌ترین باشد.

یونایتد کمترین گلزن در بین تیم های لیگ برتری بود که توانسته اند از طریق حضور در لیگ به هر رقابت اروپایی راه پیدا کنند و تنها یک بازیکن بیش از دو رقمی گل در لیگ به ثمر برساند.

مشکلات گلزنی یونایتد

هجلوند ارزش دارد 45 میلیون یورو همانطور که در ترانسفرمارکت و او می تواند رکورد فروش آتالانتا باشد در صورت موفقیت. این نشان دهنده سود تقریباً 43 میلیون یورویی از آنچه تابستان گذشته برای او پرداخت کردند.

https://thepeoplesperson.com/2023/07/01/manchester-united-willing-to-spend-e60million-to-secure-the-services-of-atalanta-superstar-rasmus-hojlund-266051/ منبع:

گفته می‌شود که هری کین، گلزن تاتنهام، گزینه مورد علاقه تن هاگ بوده است، اما تا کنون، دنیل لوی، رئیس اسپرز، بر این موضوع که ترجیح می‌دهد به یک باشگاه خارجی بفروشد، به جای تقویت یک رقیب مستقیم، مصمم بوده است.

این واقعیت که او هنوز خام بود و تنها یک فصل از تجربه فوتبال نخبه اروپا را همراه با قیمت درخواستی غیرواقعی داشت، به نظر می رسید که علاقه یونایتد خاموش شده باشد.


با بازگشت شب‌های لیگ قهرمانان اروپا به اولدترافورد و امیدواری هواداران برای کسب عنوان قهرمانی، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، اهمیت تقویت در سراسر پارک را می‌داند.

عملکرد عالی هوجلوند باعث شد که تیم اولدترافورد قرارداد او را ارزیابی کند و طبق آخرین اطلاعات، مایل باشد 60 میلیون یورو روی میز بگذارد که بدیهی است بلافاصله توسط آتالانتا پذیرفته شود.

نه طبق فیچاجس اگر چه. آنها گزارش داده اند که تن هاگ همچنان یک تحسین کننده است و می خواهد این ملی پوش دانمارکی را در تابستان به اولدترافورد بیاورد.

راسموس برگزیده؟