منچستریونایتد در حال رقابت با چلسی برای اسان اودرائوگو – شالکه 04 – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد به توانایی باشگاه برای حذف ستاره های تیم اصلی وابسته بود، اما باشگاه مجبور شد رویکرد خود را تغییر دهد.

بعد از اینکه برای خرید بازیکنان تیم اصلی مشکل پیدا کردند، مجبور شدند تعداد زیادی از فارغ التحصیلان آکادمی را در طول تابستان به طور دائم بفروشند.

این بدان معنا نیست که اریک تن هاگ معتقد به دوران جوانی نیست زیرا او تا به اینجای فصل به افرادی مانند هانیبال مجبری و دانیل گور فرصت داده است.

استخدام آکادمی

و آکادمی پس از عقب افتادن از باشگاه های بزرگ انگلیسی پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن، به تجارت زیرکانه ادامه می دهد.

بازیکنان با استعدادی مانند گابریل بیانچری و هری آماس تنها تعداد کمی هستند که در گذشته نزدیک قرارداد بسته اند و تیم تاک نام جدیدی را ذکر کرده است.

اسان اودرائوگو، بازیکن تیم شالکه 04 با انتقال به اولدترافورد مرتبط شده است و سبک بازی او با پل پوگبا، فارغ التحصیل سابق آکادمی یونایتد مقایسه شده است.

به حدی بود که یونایتد پیشاهنگانی را برای تماشای بازی های تیم ذخیره شالکه فرستاد و رقابت تازه در حال داغ شدن است.

این هافبک همه کاره 17 ساله در تمام سطوح جوانان فوتبال بین المللی بازی کرده است و اخیرا قراردادی پرسود با آدیداس امضا کرده است که باعث علاقه همه باشگاه های بزرگ شده است.

TEAMtalk متوجه شد: منچستریونایتد، چلسی و بایرن مونیخ همگی به اسان اودرائوگو، بازیکن تیم شالکه 04 علاقه مند هستند – و این بازیکن 17 ساله حتی به عنوان “پل پوگبای آلمانی” نامیده می شود.

همه نگاه ها به اسان اودرائوگو است

ملی پوش جوان آلمانی در این فصل 9 بار برای شالکه در بوندسلیگا 2 به میدان رفته است و TEAMtalk می داند که منچستریونایتد و چلسی هر دو برای تماشای تعدادی از این بازی ها حضور داشته اند.

توانایی پاس او باعث شده است که او با قهرمان جام جهانی فرانسه مقایسه شود و منابع نزدیک به این بازیکن نشان داده اند که او قطعا می تواند به سطوحی که مرد سابق یونایتد نشان داده است برسد.

شالکه از ارزش او آگاه است و او را با قراردادی تا سال 2027 بسته است، قراردادی که به طور رسمی در 18 سالگی او در 9 می 2024 فعال می شود. اما این امر خواستگارانی را که مشتاق به آوردن استعدادها به باشگاه خود با چلسی هستند منصرف نکرده است. به نظر می رسد که بیشترین علاقه را برای تجارت با شالکه دارد.

به TEAMtalk گفته شده است که انتظار می رود مبلغی در حدود 15 میلیون پوند نقطه شروع بحث باشد، اما شالکه مایل است تا جایی که ممکن است برای یکی از بهترین استعدادهایی که باشگاه در سال های اخیر دیده است، پول دریافت کند.

درس های یونایتد در رابطه با رها کردن زودهنگام پل پوگبا و قرارداد مجدد با پول کلان باید درسی برای هافبک با استعدادی مانند مرد شالکه باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/12/man-united-set-to-compete-with-chelsea-for-fc-schalke-04-sensation-assan-ouedraogo-270691/ منبع: