منچستریونایتد در رقابت برای گونکالو راموس با نیوکاسل رقابت جدیدی دارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

همانطور که توسط شخص مردم اوایل امروز، پیشنهاد پاداش 50 میلیون یورویی توسط بنفیکا برای ستاره پرتغالی رد شد.

منچستریونایتد به دنبال یک مهاجم مرکزی احتمالا پنجره نقل و انتقالات تابستانی را برای اریک تن هاگ مشخص خواهد کرد. با قیمت تمام شده باشگاه برای اهداف اصلی هری کین و ویکتور اوسیمن، توجهات به اهداف دیگری معطوف شده است که گونکالو راموس در میان آنها قرار دارد.

اما گزارش‌ها در اواخر روز حاکی از آن است که می‌تواند تهدید دیگری برای تلاش‌های تن هاگ برای تقویت خط مقدم خود وجود داشته باشد و نیوکاسل به عنوان مقصدی بالقوه برای راموس ظاهر شود.

انتظار می‌رود که منچستریونایتد در آن قیمت در ترکیب خوبی قرار گیرد، اگرچه رقابت با زوج فوق‌الذکر می‌تواند جاه‌طلبی آن‌ها برای جذب راموس را کاهش دهد، به‌ویژه با تعدادی از پست‌های دیگر که نیاز به تقویت دارند.

با حمایت صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی، نیوکاسل یونایتد مطمئناً دارای نفوذ مالی برای به چالش کشیدن دو بازیکن سنگین وزن اروپایی برای امضای مهاجم است.

بنفیکا قیمتی 80 میلیون یورویی برای مهاجم ستاره خود تعیین کرده است که تقریباً برابر با 69 میلیون پوند است. در حالی که هنوز مبلغی شاهانه است، راموس را به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از بسیاری از مهاجمان برتر فعلی بازار می کند.

او مطمئناً در محدوده باشگاه های تحت حمایت خلیج فارس PSG و نیوکاسل قرار دارد که در مورد باشگاه فرانسوی در انتظار FFP هستند.

پیشنهاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه منچستریونایتد ممکن است باشگاه پیشنهادی بوده باشد، اگرچه پاری سن ژرمن نیز به آن علاقه مند است.

آنها قبلاً در تابستان گذشته با خرید الکساندر ایساک با مبلغ 70 میلیون یورویی از رئال سوسیداد، پول نقد خود را در خط مقدم سرمایه گذاری کردند، اما مایلند در این پنجره نقل و انتقالات، قدرت آتش بیشتری به آنها اضافه کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً The Magpies پیشنهاد رد شده را ارائه کرده است یا خیر. نقل و انتقالات فوتبال اصرار دارد که ادی هاو مشتاق است این بازیکن 22 ساله را به جمع تیمش اضافه کند.

وضعیت قرارداد داوید دخیا موقعیت دروازه بانی را در اولویت قرار داده است. یونایتد ممکن است نیاز به فروش خوب داشته باشد تا بتواند تمام زمینه های ضروری خود را پوشش دهد، در حالی که حماسه تصاحب در حال انجام هنوز بر سر باشگاه وجود دارد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/28/manchester-united-face-fresh-competition-from-newcastle-in-race-for-goncalo-ramos-265933/ منبع:

نیوکاسل در حال آماده شدن برای اولین حضور خود در لیگ قهرمانان در دو دهه اخیر است و قبلاً جاه طلبی های خود را با جذب ساندرو تونالی از میلان با 70 میلیون پوند نشان داده است، در حالی که آنها همچنان در حال مذاکره برای جذب تینو لیورامنتو مدافع ساوتهمپتون هستند.