منچستریونایتد در مورد رودریگوی رئال مادرید قبل از نقل و انتقالات تابستانی بالقوه “اطلاع داشت” – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


گفته می شود منچستریونایتد در جریان هرگونه تحولات نقل و انتقالاتی در مورد رودریگو مهاجم رئال مادرید در میان ابهامات در مورد آینده بلندمدت او در اسپانیا قرار دارد.

یونایتد قرار است با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال خرید یک مهاجم باشد.

در این اصطلاح، مردان اریک ده هاگ برای رسیدن به اهداف تلاش کرده اند و این وضعیتی است که سر جیم رتکلیف و INEOS مشتاقانه به آن پرداخته اند. راسموس هوجلوند اجمالی از درخشش خود را نشان داده است، اما روشن است که دانمارکی به کمک نیاز دارد زیرا نمی توان تنها به او تکیه کرد تا هر هفته خط هدایت باشگاه را بر عهده بگیرد.

این را با این واقعیت ترکیب کنید که انتظار می‌رود آنتونی مارسیال در پایان فصل، زمانی که قراردادش به پایان می‌رسد، اولدترافورد را ترک کند و نیاز یونایتد به تقویت در خط حمله حتی ضروری‌تر شود. اینجاست که رودریگو وارد می شود.

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود، حاکی از آن بود که یونایتد به دقت وضعیت رودریگو را زیر نظر دارد. سپس مشخص شد که تیم تن هاگ حتی بودجه قابل توجهی را کنار گذاشته است تا قرارداد او را از رقبایی مانند لیورپول که تصور می شود طرفداران او نیز هستند پیشی بگیرد.

اخیراً گزارش شد که رودریگو که موقعیتش در تیم رئال مادرید ممکن است پس از ورود قریب الوقوع کیلیان امباپه و اندریک به سانتیاگو برنابئو غیرقابل دفاع شود، به هیچ وجه علاقه ای به پیوستن به یونایتد ندارد.

اعتقاد بر این است که ملی پوش برزیلی یک پروژه پایدار و جاه طلبانه می خواهد. او همچنین می خواهد برای معتبرترین جام ها و افتخارات بجنگد و در حال حاضر، یونایتد به سادگی نمی تواند آن را به او ارائه دهد.

با این حال، اگر گزارش تازه ای را باور کنیم، تعقیب 20 بار قهرمان انگلیس برای این بازیکن 23 ساله به طور کامل تمام نشده است.

یونایتد در مورد ستاره لوس بلانکوس “اطلاع داده می شود”.

اعتقاد بر این است که منچسترسیتی و لیورپول در مورد رودریگو “مشاهده کوتاه” را حفظ می کنند زیرا آنها همچنین در فکر جذب او در تابستان هستند.

علاوه بر این، منچستریونایتد، در کنار آرسنال و چلسی، توسط واسطه‌ها در جریان قرار می‌گیرند.

رودریگو فصل خوبی را سپری می کند. او تا کنون 17 گل و 8 پاس گل در 44 بازی در تمام رقابت ها برای تیمش به ثمر رسانده است.

او بدون شک یکی از مردان کارلو آنچلوتی بوده و نقش مهمی در صعود مادریدی ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هزینه شاگردان پپ گواردیولا ایفا کرده است.

یکی دیگر از نکات جذاب در مورد رودریگو این است که او همه کاره است و می تواند در تمام پست های خط جلو به خوبی بازی کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/20/man-united-kept-informed-about-real-madrids-rodrygo-ahead-of-potential-summer-transfer-swoop-279119/ منبع: