منچستریونایتد علاقه خاصی به جاستین بیجلو دارد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

خروجی هلندی 1908 ادعا می کند که منچستریونایتد “علاقه واقعی” به بازیکن دو دوره برنده یوهان کرایف دارد.

ستاره فاینورد در مالکیت توپ راحت است، هنگام ثبت سانترها فرماندهی می کند و به نظر می رسد توپ گیر خوبی باشد، هرچند که هنوز در بزرگترین صحنه آزمایش نشده است.

هر سه دروازه بان انتظارات بسیار معقولی خواهند داشت که فصل آینده مسابقات را آغاز کنند و هیچ کدام از نظر دستمزد (یا در دو مورد هزینه انتقال) ارزان نیستند.

به نظر می رسد آندره اونانا هدف شماره یک باشد و جیانلوکا دی مارتزیو تایید کرد که شیاطین سرخ امروز عصر پیشنهاد رسمی ارائه خواهند کرد.

جالب اینجاست که این گزارش این ایده را مطرح می کند که یونایتد نه تنها ممکن است علاوه بر اونانا، بیژلو را به خدمت بگیرد، بلکه قرارداد دخیا را نیز تمدید کند.

به عنوان یک گزینه بودجه با افزایش بالقوه بالا، بیجلو می تواند یک خرید زیرکانه برای منچستریونایتد باشد، اگر آنها اهداف اصلی خود را دور از دسترس ببینند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/30/manchester-united-have-concrete-interest-in-justin-bijlow-266046/ منبع:

جاستین بیژلو از فاینورد به طور محکم خود را به عنوان یکی از بهترین شوتزنان جوان اروپا تثبیت کرده است، با این بازیکن 25 ساله که قبلاً دو عنوان قهرمانی Eredivisie را به دست آورده بود.

بیژلو احتمالاً با وجود اینکه جوان‌تر از این دو بازیکن است، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد، زیرا او تنها دو سال از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده است، در باشگاهی که رکورد جدایی آن 25 میلیون یورو است.

با پایان قریب الوقوع قرارداد داوید دخیا، منچستریونایتد در حال بررسی بازار نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان احتمالی در دروازه است.

این یک تصور فوق‌العاده خیال‌انگیز خواهد بود و هیچ باشگاه عاقلی نمی‌تواند به آن عمل کند.

اما برنامه‌های اضطراری اغلب بستر موفقیت پایدار هستند و گزارشی از هلند نشان می‌دهد که یونایتد مراقب زمین قدیمی اریک ده هاگ برای اهداف دروازه‌بانی است.

اما این لزوما به این معنی نیست که بیژلو پیشنهاد جالبی نخواهد بود، شاید به عنوان جایگزینی برای اونانا اگر یونایتد نتواند با اینترمیلان به توافق برسد.