منچستریونایتد قبل از فاجعه کارت قرمز به دنبال جذب الکساندر میتروویچ بود – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/26/manchester-united-were-eyeing-a-move-for-aleksandar-mitrovic-before-red-card-disaster-261774/ منبع:

در این گزارش اشاره شده است که شیاطین سرخ علاقه مند به انتقال تابستانی بودند اما به دنبال بازی های او در جام حذفی نظر خود را تغییر دادند.

اسپرز خواهان پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند در مقابل برای رکورددار گلزن خود است، در حالی که رهبران سری آ برای تک‌تیرانداز نیجریه‌ای خود ۱۵۰ میلیون یورو در نظر دارند.

اما محرومیت او که می تواند پایان فصل باشد، ممکن است امید او را برای کسب یک حرکت بزرگ از بین ببرد، زیرا باشگاه ها اکنون از آوردن چنین بازیکن سر گرمی محتاط هستند.

این بدان معنا بود که او قرمز مستقیم را دید و این اخراج در نهایت به ضرر تیم لندنی تمام شد، زیرا آنها به 9 نفر رسیدند و به یونایتد اجازه داد تا از عقب بیاید و 3-1 پیروز شود.

میتروویچ سابقه انضباطی ضعیفی دارد

را دیلی استار اکنون یک نام نسبتاً غافلگیرکننده را به لیست اضافه کرده اند – الکساندر میتروویچ از فولام.

فراخوان هایی مبنی بر ساخت نمونه ای از میتروویچ و ممنوعیت بزرگ شش ماهه نیز مطرح شده است. اما احتمال محرومیت 10 بازی در حال حاضر محتمل ترین احتمال است.

این گزارش می افزاید: «اما این قبل از اخراج او در بازی بحث برانگیز 3-1 لندنی ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در مقابل قرمزها هفت روز پیش بود – و متعاقب آن فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار خشونت آمیز متهم شد.

مهاجم فولام که در این فصل 12 بار در تمامی رقابت‌ها گلزنی کرده است، از سوی یونایتد به عنوان یک هدف بالقوه در پنجره تابستانی در نظر گرفته شده بود.

رکورد گلزنی میتروویچ مطمئناً مناسب است، اما مصدومیت ضعیف او و سابقه انضباطی او باید قبل از اینکه یونایتد به دنبال انتقال فکر کند، توقف کند.

گفته می شود که تن هاگ از آنچه از صربست دیده است تحت تأثیر قرار گرفته است و “آمیزی زنده” او با قرار دادن کوتاگرز در مقابل او خوب پیش می رفت. اما پس از آن او سر خود را از دست داد و به شدت داور کریس کاوانا را هل داد.

“الکساندار میتروویچ ممکن است هزینه انتقال به منچستریونایتد را برای خودش تمام کرده باشد – با عصبانیت او در اولدترافورد از کارت قرمز.

به نظر می رسد اکثر گزارش ها نشان می دهد که مسابقه اسب دوانی مستقیم بین تاتنهام است هری کین و ویکتور اوسیمن از ناپولی. انتظار می رود که هر دو مبالغ بی سابقه ای داشته باشند.

حرکت غافلگیرکننده یونایتد برای میتروویچ به پایان رسید


در این مقاله اشاره شد که نمایش های این بازیکن ملی پوش صربستانی او را در رادار باشگاه های مطرحی مانند چلسی، تاتنهام و بارسلونا قرار داده است.

ووت وهورست، با همه میل و میزان کارش، به اندازه کافی خوب نیست که به طور منظم برای باشگاه شروع کند در حالی که آنتونی مارسیال همیشه مصدوم است.


تلاش منچستریونایتد برای جذب یک مهاجم پیش از فصل آینده با توجه به گزینه‌های فعلی در اختیار اریک تن هاگ، به خوبی شناخته شده است.