منچستریونایتد می تواند تروو چالوبا را از چلسی تنها با 25 میلیون پوند به خدمت بگیرد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

منچستریونایتد در حال بررسی پیشنهادی برای جذب تروو چالوبا، مدافع چلسی در تابستان است.

شیاطین سرخ در این فصل با انبوهی از مشکلات دفاعی روبه‌رو شده‌اند، زیرا در تمامی رقابت‌ها 85 گل دریافت کردند.

این تیم در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در آخر هفته با پیروزی 2-1 به طور قابل توجهی قوی تر به نظر می رسید، اما این تیم دیگر نمی تواند رافائل واران را که در پایان ماه ژوئن باشگاه را ترک می کند، دعوت کند. منقضی می شود.

همچنین احتمال زیادی وجود دارد که جانی ایوانز و یکی از هری مگوایر یا ویکتور لیندلوف آخرین بازی خود را برای یونایتد انجام داده باشند.

در نتیجه، دفاع میانی یک پست اولویتی برای INEOS برای پر کردن است و گفته می‌شود که باشگاه از جذب جراد برانتویت از اورتون “اطمینان دارد”.

همچنین منابع متعددی وجود دارد که یونایتد را به انتقال بازیکن آزاد به زودی توسین آدارابیویو و ژان کلر تودیبو از نیس مرتبط کرده اند.

ایندیپندنت حالا مدعی شده است که شاگردان اریک ده هاگ یک ستاره جوان دیگر لیگ برتر را در رادار خود دارند.

این نشریه می نویسد: “منچستریونایتد در حال بررسی گزینه های هافبک میانی برای فصل آینده است که برای جذب تروو چالوباه چلسی اقدام کند.”

گزارش شده است که “چلسی مایل است حداقل در یکی از Chalobah یا Connor Gallagher تجارت کند تا تا 30 ژوئن قوانین سود و پایداری را رعایت کند.”

جالب توجه است که به نظر می رسد قیمت مشخصی برای “حقوق انتقال حدود 25 میلیون پوند” برای بازیکن انگلیسی وجود دارد.

یونایتد قبلاً در ماه مارس به این بازیکن علاقه مند شده بود.

این مدافع در این فصل شانس وحشتناکی با مصدومیت داشته است، شروع فصل را از دست داده و تا فوریه بازنگشته است.

او در این فصل در مجموع 17 بازی برای آبی ها انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

این بازیکن 24 ساله به عنوان یک بازیکن “همه کاره” توصیف شده است که هم به عنوان یک مدافع میانی و هم به عنوان هافبک دفاعی ثابت شده است.

توانایی محصول آکادمی چلسی برای بازی در پست‌های متعدد و در دسترس بودن برای یک معامله ارزان قیمت، مطمئناً برای INEOS جذاب است.

علاوه بر این، او با لایحه زیر 25 سال و بزرگسال بودن مطابقت دارد، که گزارش شده است که یکی از جنبه های کلیدی استراتژی انتقال مالک جدید است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/30/manchester-united-could-sign-trevoh-chalobah-from-chelsea-for-just-25-million-280968/ منبع: