منچستریونایتد و رئال مادرید در تابستان امسال برای “لوئیس سوارز جدید” گونکالو راموس با هم مبارزه خواهند کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 3 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بی نظیری از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از مسابقه بزرگ و در طول پنجره نقل و انتقالات!

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، مجموعه‌ای انحصاری مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/04/01/manchester-united-and-real-madrid-to-battle-it-out-for-new-luis-suarez-goncalo-ramos-this-summer-261964/ منبع:

منچستریونایتد نیز از تحسین‌کنندگان بزرگ تیراندازان پرتغالی است و به دنبال یک حرکت پرفروش در ماه می، پیشرفت او را زیر نظر خواهد داشت.

شیاطین سرخ روز یکشنبه برای یک تست دشوار مقابل نیوکاسل یونایتد به تاین ساید می روند تا بتوانند موقعیت خود را در رقابت برای چهار تیم برتر تثبیت کنند.

مطابق با مانندراموس ممکن است به زودی راهی پرتغال شود.

لوس بلانکوس به شدت در دپارتمان ضربه گیر هستند و کریم بنزما کهنه کار و آلوارو فرناندز نوجوان تنها گزینه های آنها در خط حمله در حال حاضر هستند و به نظر می رسد به احتمال زیاد در تابستان برای مهاجمی شبیه راموس بازی کنند. .

یکی از این نام ها در لیست خرید تابستانی گونکالو راموس است.

قرارداد این بازیکن 21 ساله در استادیو دالوز در سال 2025 به پایان می رسد و بنفیکا می داند که نگه داشتن او برای مدت طولانی تری ممکن است پیشنهادی دور از دسترس آنها باشد.

او که “لوئیس سوارز جدید” لقب گرفته است، به فرم درخشان خود در سطح باشگاهی ادامه داده است و در این فصل تنها در 21 بازی برای عقاب ها در لیگ دسته اول پرتغال 16 گل به ثمر رسانده است و عملکرد فوق العاده او در مقابل دروازه بی تاثیر نبوده است.

مطمئناً یونایتد در تابستان یک مهاجم مرکزی را هدف قرار خواهد داد و تعدادی از نام‌ها با انتقال به اولدترافورد در ارتباط هستند زیرا آنها به دنبال نه کامل هستند. 9 تا در برنامه های اریک تن هاگ قرار گیرد.

اخلاق کاری این بازیکن هلندی از زمان انتقال قرضی او از برنلی در ژانویه مثال زدنی بوده است، اما وگهورست در مقابل دروازه شیاطین سرخ با مشکل مواجه شد و در هجده بازی تنها دو بار به گل رسید.

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات بین المللی، منچستریونایتد برای رفتن بسیار سخت خواهد بود.

یونایتد به شدت به قدرت آتش بیشتری در حمله نیاز دارد و راموس می تواند گزینه ایده آلی باشد، اگر آنها بتوانند از عدم اطمینان در مورد آینده اش در پرتغال سوء استفاده کنند.

این یک ترن هوایی برای راموس بود، که در ابتدای فصل و در راه خروج از بنفیکا ناموفق بود، اما پس از آمدن راجر، ثروتش در عرض چند ماه به شدت تغییر کرد. اشمیت در راس.

اگر این کار را انجام دهند، ممکن است بالاخره مشکلات گلزنی خود را برای همیشه حل کرده باشند.

تیرانداز بنفیکا در طول جام جهانی منفجر شد و در بازی پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس از کریستیانو رونالدو شروع کرد و در پیروزی 6-1 سلسائو هت تریک کرد.

با توجه به اینکه آنتونی مارسیال به دلیل مشکلات متعدد باسن، پشت، آشیل و همسترینگ در این فصل، پس از یک طلسم وحشتناک در کنار زمین، همچنان بعید به نظر می‌رسد، انتظار می‌رود که Wout Weghorst بار دیگر در سنت جیمز پارک خط حمله یونایتد را رهبری کند.

رئال مادرید در میان تعدادی از باشگاه های اسپانیایی است که گفته می شود به جذب راموس علاقه مند هستند، اما آنطور که AS گزارش می دهد، آنها ممکن است تنها تیم لالیگا باشند که بتوانند قیمت 100 میلیون یورویی او را بپردازند.