منچستریونایتد ژان کلر تودیبو را هدف قرار داد که با هواداران ناراضی درگیر شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


علیرغم کسب سه امتیاز مورد نیاز مقابل اورتون، عملکرد منچستریونایتد یک بار دیگر بسیار ضعیف بود و این برد تا حد زیادی به لطف پایان نامناسب تیم میهمان بود.

تافی ها که هنوز یک بازی در سال 2024 نبرده اند، 23 شوت در مقایسه با میزبان داشتند اما باز هم نتوانستند آندره اونانا را در دروازه به مشکل برسانند.

یونایتد در مالکیت توپ ضعیف بود و در حالی که هر بار از عقب بازی می کرد، با پردرآمدترین بازیکنان باشگاه، رافائل واران و کاسمیرو که جابجایی های ناامیدکننده ای انجام می دادند، با مشکل مواجه می شد.

این مرد فرانسوی با پاس دادن خود به عنوان مدافع میانی سمت چپ مشکل داشت و در سمت راست بسیار ماهرتر است، جایی که بیشتر دوران حرفه ای خود را در آن بازی کرده است.

اریک تن هاگ به کلین شیت به عنوان توجیهی برای چنین ترفند تاکتیکی عجیبی اشاره می کند، اما مدافع سابق رئال مادرید در حالی که لیساندرو مارتینز در کنار او نبوده است آنقدر قدرتمند به نظر نمی رسد.

CB جدید مورد نیاز است

قرارداد فعلی او در ماه ژوئن به پایان می رسد و یونایتد تصمیم گرفت گزینه تمدید یک ساله را فعال نکند و در عوض می تواند با کاهش دستمزد قرارداد جدیدی را امضا کند.

این بازیکن 30 ساله این گزینه را دارد که به عربستان سعودی برود، جایی که تعداد زیادی از باشگاه ها مشتاق امضای او هستند و هر اتفاقی که بیفتد، شیاطین سرخ به یک شریک طولانی مدت برای آرژانتینی نیاز دارند.

یکی از بازیکنانی که از تابستان به شدت با انتقال به منچستر مرتبط شده است، ژان کلر تودیبو از OGC Nice است، باشگاهی که متعلق به INEOS است، که اکنون سهامداران اقلیت اولدترافورد هستند.

ستاره سابق بارسلونا به دلیل نمایش چشمگیرش در فصل گذشته و در نیمه اول فصل جاری، با باشگاه های زیادی در ارتباط بود.

اما شکل نیس اخیراً از صخره سقوط کرده است و از آنجایی که این باشگاه در پاییز لیگ 1 را رهبری کرده است، در حال حاضر با هفت شکست از 12 بازی اخیر خود در رده پنجم قرار دارد.

آنها روز جمعه در خانه با نتیجه 2-1 مغلوب مون پلیه شدند که با واکنش خشمگین تماشاگران میزبان مواجه شد. ملی پوش فرانسوی سوژه فریادهای اولتراهای نیس بود که تحت تاثیر شایعات مداوم در مورد آینده این بازیکن قرار نگرفتند.

پس از سوت تمام وقت، هواداران نیس برای این بازیکن 24 ساله که یک گل به خودی تاسف بار نیز در این بازی به ثمر رساند، آواز خواندند: “اگر خوشحال نیستی، باشگاه را ترک کن.”

درگیری با هواداران

دقیقه 90 صحنه های زشت پس از بازی را توصیف کرد و مدعی شد که از درگیری بین بازیکن و هواداران جلوگیری شد و کاپیتان باشگاه، دانته، تودیبو را به محل امن رختکن برد.

در حالی که بازیکنان برای دست زدن به اولتراها در پایان خانه به سمت او رفتند، تودیبو مجبور شد توسط برخی از هم تیمی هایش پس از نزدیک شدن به سکوها با عصبانیت کنار کشیده شود.

سپس او را سوت زدند و قبل از اینکه توسط دانته، کاپیتان باشگاه و مدافع میانی او را به سمت رختکن برگردانند، سوت زدند و او را مورد تمسخر قرار دادند، در حالی که برخی از هواداران سعی کردند از فنس ها بالا بروند و با تودیبو در زمین روبرو شوند.

بیشتر از خط دفاعی، گل نخوردن آنها بوده که نیس را ناامید کرده است. آنها در سال جدید پنج بار گل زده اند. اگر او تابستان را ترک کند، هواداران خشنود نخواهند شد، زیرا دفاع از آنها کت و شلوار قوی بوده است.

این موج اخیر می تواند نشان دهنده پایان اقامت بازیکن در ریویرای فرانسوی باشد و یونایتد می تواند با استفاده از اتصال INEOS پیشرفت کند.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/10/man-united-target-jean-clair-todibo-involved-in-altercation-with-unhappy-fans-277289/ منبع: