منچستریونایتد یازدهم در مقابل ناتینگهام فارست تایید شد: دیوگو دالوت در پست دفاع چپ بازی می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

در خط میانی، کازمیرو پس از چهار جلسه محرومیت بالاخره به لیگ برتر بازگشت. احتمالاً برونو فرناندز با مارسل سابیتزر در نقش شماره 10 شریک خواهد شد.

نیمکت یونایتد نشان می دهد که تیم به دلیل مصدومیت های مختلف چقدر باریک است.

تیم ما قفل شده است! 🔒 #MUFC || #NFOMUN

جیدون سانچو و آنتونی یک بار دیگر در بال خواهند بود و آنتونی مارسیال علیرغم اینکه تن هاگ هشدار داده بود ممکن است خطری برای او وجود نداشته باشد در جلو بازی می کند.

آنتونی الانگا، فاکو پلیستری و ووت وهورست گزینه های هجومی بیشتری هستند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/16/confirmed-man-united-xi-vs-nottingham-forest-diogo-dalot-starts-at-left-back-262632/ منبع:

دروازه بان جک باتلند با براندون ویلیامز و مارک ژورادو به عنوان تنها گزینه های دفاعی همراه شد.


دیوگو دالوت امروز برای منچستریونایتد در دفاع چپ بازی خواهد کرد زیرا آنها به میدلندز می روند تا در لیگ برتر با ناتینگهام فارست بازی کنند.

هر دو فرناندز و سابیتزر در روز پنجشنبه در آن نقش ها در سطح جهانی بودند، بنابراین به نظر می رسد نیازی به تعمیر چیزهایی که خراب نشده است وجود ندارد.

اگرچه این بازیکن معمولاً یک مدافع راست است، اما بیش از 20 بار در جناح چپ برای باشگاه سابق پورتو، یونایتد و تیم ملی پرتغال بازی کرده است.

با مصدومیت لوک شاو، رافائل واران و لیساندرو مارتینز، خط دفاعی اریک ده هاگ بسیار تغییر کرده است و تنها آرون وان بیساکا از تیمی که روز پنجشنبه برابر سویا 2-2 مساوی کرد، باقی مانده است.

تایرل مالاسیا نیز ممکن است مصدوم شود یا پس از عملکرد ضعیف مقابل اسپانیایی ها از زمین بازی کنار رفته باشد.