منچستریونایتد 0-1 آرسنال: گل “فردی” تروسارد آن را به روز پایانی می برد.

گزارش مسابقهرتبه بندی بازیکنانواکنش آرتتاویدئو

عنوان وبلاگ دیروز “فقط برنده” بود و آرسنال دقیقاً این کار را انجام داد. آنها پیروز شدند، فقط یک گل لئاندرو تروسارد برای گرفتن هر سه امتیاز کافی بود و مطمئن می شد که مقصد قهرمانی به روز پایانی می رسد.

من در آن وبلاگ گفتم که فکر می‌کنم از قبل نوشتن در مورد آن بازی سختی است و فکر می‌کنم بعد از آن نیز نوشتن در مورد آن بازی دشواری است. روی کاغذ، این بدترین ترکیب منچستریونایتد بود که در یک زمان طولانی دیده‌ام. آنها احتمالاً تیم های جام اتحادیه را با کیفیتی بیشتر از این سال ها بیرون می آورند. در همین حال، آرسنال بدون تغییر، پر از کیفیت بود، و تیمی که 14 بازی از 16 بازی اخیر خود را برده بود. نباید مسابقه ای بود

اما فوتبال اینطوری کار نمی کند. ما در هیچ کجای نزدیک به خوبی که می‌توانیم بازی نکردیم و یونایتد کاملاً ناامید نبود، بنابراین همه چیز کاملاً یکنواخت بود. انگشت گذاشتن روی دلیلش سخت است. از منظر آنها، واکنش به چکش 4-0 توسط کریستال پالاس احتمالا بخشی از آن بود. چهره خود را در مقابل هواداران خانگی خود حفظ کنید. از نظر ما، این می تواند فشار رقابت قهرمانی، تأثیر نتیجه من سیتی مقابل فولام، رکورد ما در اولدترافورد یا فقط یک روز تعطیل باشد. احتمالاً کمی از همه آنها بود.

گاهی اوقات چیزی که در چنین روزی نیاز دارید کمی شانس است، و در حالی که هیچ چیز خوش شانسی در مورد اجرای گل ما وجود نداشت، برای ما خوش شانس بود که لیست مصدومیت یونایتد آنقدر بد است که کازمیرو در هاف میانی بازی می کرد. او به وضوح تصمیم گرفته است که دویدن دیگر برای او مناسب نیست، و روشی که با تنبلی از پشت فضای خالی برای کای هاورتز بیرون آمد تا زمانی که بازیکن برزیلی با او بازی می‌کرد، از آن استفاده کند. آلمانی آن را به داخل محوطه جریمه برد، ارسال کم ارتفاع برای حرکت فوق العاده تروسارد عالی بود، او با گلزنی توپ را 1-0 کرد. روند گلزنی او احساس فردی لیونگبرگ را دارد، و بیایید امیدوار باشیم که امتیاز این بازی – که شما را به یاد مارک اورمارس در سال 1998 و اسلیوین ویلتورد در سال 2002 می اندازد، به فال نیک گرفته شود.

راستش را بخواهید از کازمیرو خیلی بد بود. این همه مزخرفات در مورد اینکه چطور، چون او در تمام عمرش به عنوان هافبک میانی بازی کرده است، نمی فهمد که هافبک میانی باید سریعا بیرون رانده شود. این آشغال است. البته که انجام می دهد. این یکی از اولین چیزهایی است که وقتی فوتبال بازی می کنید یاد می گیرید، این دانش پنهانی نیست که فقط مدافعان از آن برخوردارند، فقط نمی توان او را مهار کرد و من از او به خاطر آن تشکر می کنم.

آیا هدف ما را آرام کرد؟ نه، نه واقعا. به نظرم جالب بود که میکل آرتتا گفت بعد از آن گل نتیجه معکوس داشت که شما روی ما تصور می‌کردید و گفت:

گل روی ما تأثیر منفی گذاشت، به خصوص در مورد کارهایی که باید روی توپ انجام می دادیم. ما خیلی ایمن بازی می‌کردیم و به عقب بازی می‌کردیم و در مناطقی بازی می‌کردیم که باعث پیشرفت بازی ما نمی‌شد و تهدیدی را که می‌خواستیم ایجاد می‌کردیم. به همین دلیل شروع به دادن توپ های زیادی کردیم و بعد بازی باز شد، اما درست است که در همان سمت، باز هم خیلی خوب دفاع کردیم.

اگر منصفانه باشیم، اگر عملکرد از منظر هجومی آنقدر از آنچه در این فصل از این تیم دیده‌ایم کم بود، در خط دفاعی ضعیف نبودیم. این استحکام با آن چهار بازیکن بزرگ در خط دفاعی برای یونایتد خیلی زیاد بود. آنها هق هق می کردند و پف می زدند، سعی می کردند خانه را خراب کنند، اما به دلیل کیفیتی که ما در آنجا داشتیم دفع شدند – همراه با بی کیفیتی کامل آنها در یک سوم پایانی. در مورد خراب کردن خانه، به نظر می رسید که باد و باران به طور تمام وقت این کار را برای اولدترافورد انجام می دهد.

خوشایند بود؟ قطعا نه. من پول خوبی می پرداختم یا یک انگشت پا را فدای یک گل دیگر برای آرسنال می کردم، اما نشد. با وجود تمام “فشار” یونایتد، ما به نظر می‌رسیدیم که تیم احتمالاً گلزنی کند. اونانا باید در مراحل پایانی چند سیو خوب انجام می داد، در حالی که رایا – به اعتبار او باید اضافه کنم – کاری جز چسبیدن توپ در زمانی که آنها در سانترهای امیدوارکننده قرار می دادند، نداشت. از کارت زرد او لذت بردم.

آنها آنتونی را به میدان آوردند تا کاری انجام ندهد، ده هاگ در پایان چند جانشین هییل مری را امتحان کرد، و من تعجب کردم که چرا ما جورجینیو را وارد زمین نکردیم تا کمی آرامش را به خط هافبک اضافه کنیم، اما در نهایت 1-0 تمام شد. که مهم بود تحلیل این عملکرد واقعاً کمی بیهوده به نظر می رسد. مطمئنم اگر هر سه امتیاز را نمی گرفتیم، می توانستیم تمام هفته را از آن جدا کنیم، اما در آخر هفته آخر فصل که به اولدترافورد برویم و برنده شویم، فکر نمی کنم ارزش بیشتری داشته باشد. به جای شادی، آرامش، و هیجان فزاینده در مورد آنچه این هفته می تواند به ارمغان بیاورد.

پس از آن، آرتتا گفت:

همشون وزوز میکنن ما واقعاً می خواستیم آن لحظه را زندگی کنیم، بنابراین می گوییم خوب، حالا باید این حق را بدست آوریم که به روز آخر برویم و آن لحظه را زندگی کنیم. این بخشی از سفر ما و داشتن شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر است و ما آن را تجربه خواهیم کرد. ما مانند هر هفته آماده‌سازی معمولی خواهیم داشت تا در بهترین فضا برای رقابت حضور داشته باشیم و سعی کنیم اورتون را شکست دهیم و سپس این موقعیت را نیز تجربه کنیم.

من مطمئن هستم که همه شما جایگشت ها را درک می کنید، آنچه ما باید در بازی های دیگر این هفته اتفاق بیفتد، پس بیایید اکنون زمان را با آن تلف نکنیم. برای من، احساس ترس – که سعی کردم در Arsecast Extra جدید که پس از بازی ضبط شد، توضیح دهم – در مورد نداشتن آن فرصت در خانه بود. اگر در روز پایانی اورتون را شکست دهیم و در 15 بازی از 17 بازی اخیر خود پیروز شویم و عنوان قهرمانی را از دست بدهیم چون من سیتی از دسامبر تاکنون در یک بازی لیگ شکست نخورده است، می توانم آن را خیلی راحت تر از سقوط در آخرین مانع مقابل یونایتد تقسیم کنم. تیمی که برای هدف مناسب نیست

ما این کار را انجام داده‌ایم، و هر اتفاقی که این هفته و آخر هفته آینده بیفتد، من این واقعیت را دوست دارم که اکنون به عنوان یک باشگاه اینجا هستیم. من دوست دارم این تیم به پیشرفت خود ادامه دهد. وقتی چند فصل پیش فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم، بسیاری از کارشناسان گفتند “این شانس آنها بود و آنها آن را منفجر کردند”. فصل گذشته، وقتی چالش قهرمانی از بین رفت، آنها گفتند: “این شانس آنها بود و آنها آن را منفجر کردند”.

دوباره فکر کن، دیوونه ها. هیچ تیمی از آرسنال تا به حال در 27 بازی لیگ پیروز نشده است. ما نسبت به فصل قبل امتیاز بیشتری داریم. اگر در روز پایانی پیروز شویم، تنها شکست ناپذیرها در یک کمپین امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد. ما به راه خود ادامه می‌دهیم، بهتر می‌شویم، و این تیم به هیچ وجه در کار نیست. نمی‌دانم این فصل چگونه به پایان می‌رسد، اما مطمئناً در برابر فصل آینده به چالش خواهیم کشید.

اما، بیایید در زمان حال زندگی کنیم. بیایید از این هفته لذت ببریم. بیایید دست روی دست بگذاریم تا نتایج درست را در جای دیگر بدست آوریم و ببینیم که روز یکشنبه چه خبر است. از این تیم، این بازیکنان، این مربی لذت ببرید، و اینکه ما الان در آن هستیم شب و روز به جایی است که خیلی وقت پیش نبودیم. خوب بودن و در آستانه موفقیت، چالش‌های خاص خود را از نظر استرس و فشار به همراه دارد، اما آنها به مراتب نسبت به جایگزین ارجحیت دارند.

با تشکر از بچه ها، و به یکشنبه (برای ما!). برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی و معنای آن، Arsecast Extra در زیر آمده است. گوش دادن شاد.

دانلود – iTunes – Spotify – Acast – RSS

https://arseblog.com/2024/05/man-utd-0-1-arsenal-trossards-freddie-goal-takes-it-to-the-final-day/ منبع: