“من آن را ندیدم” – کلوپ انتقادات لیدز یونایتد را سرزنش کرد

لیورپول از پیروزی بزرگ 6-1 مقابل لیدز یونایتد لذت برد، اما یورگن کلوپ از نحوه گزارش عملکرد تیمش راضی نبود، چیزی که او به سرعت در کنفرانس مطبوعاتی خود به آن اشاره کرد.

شواهد کافی وجود دارد که بگوییم 20 دقیقه اول عملکرد ما در استمفورد بریج را نشان می داد، توپ را به اطراف پاس می دادیم اما به نظر نمی رسید که واقعاً برتری داریم، اما این عملکرد “آرام” احتمالاً چیزی است که به ما اجازه داد تا ادامه دهیم و بر مسابقه مسلط شوند

اگرچه قرمزهای شایع در نیمه دوم مطمئناً از نظر گلزنی بهتر بودند، رئیس به وضوح از سطح عملکرد در هر دو نیمه تحت تأثیر قرار گرفت.

🗣️ “از اینکه بعد از بازی سوالی پرسیدم ناراحت بودم که چگونه می توان دو نیمه بازی کرد که آنها متفاوت هستند.”

می توانید نظرات کلوپ در مورد بازی لیدز را از طریق تماشا کنید @footballdaily در توییتر:

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ در مورد “نقش کمی پیشرفته” الکساندر-آرنولد که “خیلی خوب” برای او مناسب است

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

پاسخ یورگن کلوپ به نظرات درباره عملکرد لیورپول مقابل لیدز یونایتد pic.twitter.com/OgaCrorhhN

صادقانه بگویم، من آن را ندیدم. می دانم که در نیمه اول آنقدرها تماشایی نبود اما در حال آماده سازی بود، آرام بود، متقاعد کننده و متقاعدکننده بود. خوب بود”.

این بازیکن آلمانی در صحبت با رسانه ها پیش از رویارویی با ناتینگهام فارست گفت: می‌دانم که بسیاری از مردم احتمالاً فکر می‌کردند لیدز واقعاً نمی‌تواند این کار را انجام دهد، چیزهایی مانند این، اما از اینکه بعد از بازی از من سؤالی پرسیده شد که چگونه می‌توان در دو نیمه بازی کرد ناراحت بودم. [that] آنقدر متفاوت بودند