من از بازیکنان و مربیان تشکر می کنم که بدون شما یک باشگاه ساخته اند

* منابع مالی نفت محدود و اندک است
با توجه به تعطیلی اعلام شده که در روز سه شنبه هفته گذشته رخ داد، با مشکلات اداری مواجه شدیم. قرار بود برخی شرایط مالی تعیین شود، اما این تعطیلی کار را سخت کرد. همه می دانند که ما از آن دسته تیم هایی هستیم که منابع مالی محدود و کم است و همین منابع اندک سرمایه ها را به موقع تزریق نمی کنند که روند تیم را مختل می کند. اکثر تیم ها با شرایط مالی خوبی در مسابقات شرکت کردند، حتی بسیاری از آنها در اردوهای برون مرزی حضور دارند، اما برای ما تمرینات تیم به دلیل پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان تعطیل شد.

البته در این بین شایعاتی مانند اعتصاب بازیکنان نفت نیز به گوش می رسد که در مصاحبه های اخیر با مسئولان این باشگاه تکذیب شده است. در همین حال، هدایت یزدی، مدیرعامل تیم مسجد سلیمان که چندی پیش در گفتگو با “مجله اخبار فوتبال” قول داده بود شرایط مالی مناسبی را در اختیار تیمش قرار دهد، حالا در گفت وگویی جدید دلایل شکستن این وعده را توضیح داده است. مشروح صحبت های هدایت یزدی را در ادامه می خوانید:

* مسئولان استان خوزستان باید بیشتر تلاش کنند
از مسئولان استانی می خواهم تلاش بیشتری کرده و منابع مالی کافی را در اختیار تیم مردمی، حمایت شده و ریشه دار نفت مسجد سلیمان قرار دهند تا حداقل از مشکلات ما کاسته شود و بتوانیم آماده سازی خدمه را از سر بگیریم.


سرویس خبر شماره: 1854315
28 نوامبر 1401 در 06:42 ب.ظ
936 امتیاز خبر

0نقطه نظر

توضیحات جدید مدیرعامل نفت مسجد سلیمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک باید نفت مسجد سلیمان را رسانه ای ترین تیم لیگ بیست و دوم بدانیم. تیمی که با نتایج خوب خود در هفته های اول و با باخت های سری سنگین تاکنون همه را غافلگیر کرده است و زمانی که قرار بود قبل از پایان نیم فصل سرمربی تیم را عوض کند، بالاخره تصمیم گرفت که این کار را انجام دهد. اتفاق می افتد.

* در حال برنامه ریزی برای برگزاری اردو در تهران هستیم
اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قصد داریم یک اردوی چند روزه در تهران انجام دهیم. شرط اول برگزاری این اردو منابع مالی است. این باید زودتر اتفاق بیفتد زیرا اگر او به تعویق بیفتد شرایط سخت تر از وضعیت فعلی او می شود. سه ماه است که هیچ پولی به باشگاه تزریق نشده است و نگرانی بازیکنان، کادر فنی، هواداران و همکاران ما در باشگاه نفت باید هر چه زودتر برطرف شود.

هدایت یزدی، مدیرعامل نفت مسجد سلیمان به تشریح شکست وعده های خاص و مشکلات مالی مداوم این تیم پرداخت.

من از بازیکنان و مربیان تشکر می کنم که بدون شما یک باشگاه ساخته اند

* مشکلات اداری همه چیز را خراب کرد
باز هم تاکید می کنم که برنامه ریزی های لازم را انجام داده بودیم اما شرایطی که پیش آمد و تعطیلی چند روزه و مشکلات اداری همه چیز را خراب کرد تا پول به باشگاه تزریق نشود. وظیفه خودم می دانم از بازیکنان و کادر فنی که تا هفته گذشته در کنارم بودند تشکر کنم. تا امروز بدون شما باشگاه را ساختند و انشالله همه دست به دست هم می دهیم تا شرایطی را فراهم کنیم که دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

* همه تلاش می کنیم از بحران خارج شویم
من از مردم فهیم مسجد سلیمان و هواداران پرشور نفت و بازیکنان این تیم عذرخواهی می کنم که نتوانستم شرایط را به گونه ای پیش ببریم که احساس راحتی کنند. متاسفانه منابع مالی کافی را تامین نکردیم و این باعث شد که روند پیشرفت تیم خوب پیش نرود اما به یاری خدا و تلاش بچه ها سریعتر از این بحران خارج خواهیم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی