من از گواردیولا عذرخواهی کردم، او جواب نداد!

او پس از جدایی در اظهاراتی جنجالی درباره گواردیولا گفت:“فکر می‌کنم پپ به من احترام نمی‌گذارد و هر کاری می‌توانست انجام داد تا من را نابود کند و بد جلوه کنم. او با من ظالمانه رفتار کرد. آیا واقعاً فکر می‌کنی او با آندرس اینیستا رفتار کرد؟ همینطور؟ من تعجب کردم که چرا او اینطور است. اگر به خاطر رنگ پوستم است، پس من اولین کسی نیستم که او را ملاقات می کنم. شاید همیشه با ما آفریقایی ها مثل بقیه رفتار نمی شود. “وقتی به مسائل نگاه می کنید، می بینید که او اغلب برخورد کرده است. با بازیکنان آفریقایی هر کجا که بوده است.”

توره در مصاحبه ای جدید با تایمز در مورد گواردیولا گفت:“البته گفته من نادرست بود. اخیراً به پپ پیام دادم که عذرخواهی کند اما او پاسخی نداد. دوست دارم او را ببینم و در مورد فوتبال با هم صحبت کنیم.” به دلیل همه‌گیری پاسخ نمی‌دهیم.»

دیدار سیتی و لیورپول برای قهرمانی: اختلاف دو تیم یک امتیاز است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. طبیعتاً دوست دارم سیتی قهرمان شود، اما این بسیار غیرقابل پیش‌بینی است زیرا لیورپول تیم فوق‌العاده‌ای دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817353 |
10 فروردين 1401 ساعت 18:05 |
1,711 |

0نظرات

یحیی توره:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی توره 8 فصل برای سیتی بازی کرد و یکی از اسطوره های این باشگاه به حساب می آید. پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بارسا، پپ گواردیولا در سال 2010 پس از اینکه متوجه شد جایی در ایده های پپ ندارد به سیتی نقل مکان کرد، اما با آمدن این مربی اسپانیایی به سیتی در سال 2016، تجربه بازی برای او را پیدا کرد. توره پس از دو فصل همکاری با گواردیولا در تیم آبی منچسترسیتی، تصمیم گرفت در سال 2018 سرمربی اسپانیایی را ترک کند و پس از 8 سال از اتحاد جدا شود.

توره در ادامه به مقایسه پپ و یورگن کلوپ گفت: هر بار که لیورپول پیروز می شود، پیام تبریکی به باشگاه می فرستم و آنها همیشه پاسخ می دهند. او چندین بار مرا به دیدار دعوت کرد. گاهی اوقات فکر می کنم آیا باشگاه اصلا استراحت می کند؟ او عاشق فوتبال است و یک شخصیت بسیار بسیار خوب و سطح بالایی است.

یحیی توره زیر نظر پپ گواردیولا برای بارسا و سیتی بازی کرد اما هرگز رابطه خوبی بین این دو وجود نداشت.