من به خاطر شخصیتم از استقلال رفتم و خوشحالم/ خیلی ها دوست داشتند جای من باشند



گزیده ای از مصاحبه هاشم بیک زاده با خبرگزاری آنا درباره مربیگری در تیم استق را که تنها چند ماه به طول انجامید را در زیر می خوانید.

  • در ابتدای فصل استقلال شرایط سختی داشت و بعد از مدتی به باشگاه استقلال پیوستم. من در حاشیه نیستم که بخواهم مصاحبه کنم که چرا نماندم و نخواستم به این مسائل دامن بزنم. یک سری مسائل پیش آمد و من اکثراً بیان کردم که یک مسئله شخصی است اما اینطور نبود.
  • من به لطف هویت و شخصیتم از استقلال بیرون آمدم. هیچ راهی برای این کار وجود ندارد. شاید خیلی ها بتوانند کار کنند و با شخصیت ها کنار بیایند و همه چیز را بپذیرند، اما من نه. فکر می کنم کار درستی انجام دادم و بهتر بود بیرون بروم. شاید خیلی ها دوست داشته باشند جای من باشند و در استقلال به عنوان مربی کار کنند، اما وقتی در جایگاهی قرار می گیری همیشه فکر می کنی من در فلان جا هستم و این برای من خوب است. اما بعداً با گذشت زمان متوجه می شود که آنطور که قبلاً فکر می کرد نبوده و از عدم بازگشت از اول پشیمان است. دوست ندارم باشگاه استقلال یا فرد خاصی را مسخره کنم. از حضور در استقلال خوشحالم و برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. 2-3 ماه در باشگاه استقلال بودم. در یک مسابقه روی نیمکت نشستم و بعد از آن دیگر آنجا نرفتم. خیلی چیزها هست که دوست ندارم در موردشان صحبت کنم. به عبارت دیگر، ناگفته ها را همیشه می توان گفت.
  • در ابتدای فصل شرایط استقلال جنگ و دعوا بود و چند بازیکن از این تیم جدا شدند. با تمام این شرایط استقلال نتایج خوبی کسب کرد و نیم فصل قهرمان شد. شرایط امسال سخت بود و همه چیز را آنجا از نزدیک دیدم. امیدوارم این مشکلات حل شود، دعواها، دردسرها و اعصاب هواداران ادامه پیدا نکند و استقلال بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد. در نیم فصل تیم ها کوچکتر می شوند و امتیاز گرفتن سخت می شود، استقلال بازی های سختی دارد.

بیشتر بخوانید: مردم خوشحال نیستند; امسال عیدی نداشتیم و هفت سین را انتخاب نکردیم/از نتیجه نگرفتن تیم های ایرانی ناراحت نیستم



سرویس داخلی اخبار فوتبال