من به ژاوی قول دادم و به قولم عمل می کنم


سرویس خبر شماره: 1948364
13 جولای 1402 ساعت 12:22 |
8.5 هزار |

0نقطه نظر

هر بازیکنی که بخواهد می خرم

خوان لاپورتا در مصاحبه جدید خود تایید کرد که به ژاوی قول داده هر بازیکنی را که بخواهد به خدمت بگیرد.

من به ژاوی قول دادم و به قولم عمل می کنم

خوان لاپورتا مطمئن است که بارسا می تواند یک مدعی بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا باشد: همانطور که گفتم، ما هیچ جرمی مرتکب نشده ایم و یوفا چیزی علیه بارسلونا پیدا نکرده است. ما در لیگ قهرمانان حضور خواهیم داشت و قول می دهم که یکی از شانس های قهرمانی باشیم. فصلی که نامزد قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هستند.”

1894104

لاپورتا ادامه داد:”ما با ژاوی قول و قرارهایی داده ایم و مطمئنم به آنها خواهیم رسید. فصل نقل و انتقالات تازه شروع شده است. کم و بیش روی تقویت خط دفاعی تمرکز کردیم. اگر روند خروج خوب و مثبت پیش برود، به زودی یکی دو بازیکن را برای دفاع جذب می کنیم. ما به یک بازیکن جدید در خط میانی نیاز داریم و من به ژاوی قول دادم هافبک مورد نظر او را بخرم. خواهیم دید با بازیکنانی که پیشنهاد دارند چه اتفاقی می افتد. برخی گفته بودند که ما می رویم اما حالا می خواهند ادامه دهند. ما تقریباً یک تیم کامل در خط حمله داریم. من به ژاوی قول دادم و به آن عمل می کنم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا کار خود را در نقل و انتقالات تابستانی با خرید ایلکای گوندوگان آغاز کرد و گفته می شود برای اینیگو مارتینز به توافق رسیده است. بارسا همچنین ویتور روکه، آردا گولر و اوریل رومئو را می خواهد. دو روز پیش بارسا نیز خبرهای خوبی از یوفا دریافت کرد و مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را گرفت.

1892714