من تیم ملی اسپانیا را نمی خواهم. من غنائی هستم

ویلیامز حالا اعلام کرده که منتظر دعوت به تیم ملی اسپانیا نخواهد بود و تصمیم گرفته برای تیم ملی کشور پدر و مادرش غنا بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1832241
14 جولای 1401 @ 23:41 |
22.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ایگناسی ویلیامز، ملی پوش اسپانیایی اتلتیک بیلبائو اعلام کرد که خود را غنائی می داند و می خواهد برای تیم ملی غنا بازی کند نه تیم ملی اسپانیا.

ایگناسی ویلیامز یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا است و به دلیل درخشش در تیم لاروخا هوپ و همچنین عملکرد عالی در اتلتیک بیلبائو به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

پس از اعلام آمادگی ایگناسی ویلیامز، حالا این تصمیم به کریس هاتون، سرمربی ایرلندی غنا است که آیا حضور این مهاجم اتلتیک بیلبائو برای تیمش مفید است یا خیر. البته هنوز مشخص نیست که طبق قوانین فیفا، ویلیامز که زمانی با تیم ملی اسپانیا بازی می کرد می تواند بدون مشکل با پیراهن کشور دیگری در جام جهانی شرکت کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته ایگناسی ویلیامز تنها یک بازی رسمی با پیراهن تیم ملی بزرگسالان اسپانیا انجام داده است. او در سال 2016 در بازی با بوسنی با پیراهن بزرگسالان اسپانیا 30 دقیقه بازی کرد. از آن تاریخ تا امروز مورنو و لوئیس انریکه سرمربیان اسپانیا او را به اردوی تیم ملی دعوت نکردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایگناسی ویلیامز بازیکن اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا که اصالتا غنای دارد، در ویدئویی اعلام کرد که اکنون خود را غنائی می داند نه اسپانیایی. وی گفت: اگر سرمربی تیم ملی غنا تشخیص دهد حضور او به نفع تیم ملی آن کشور است، آماده بازی برای این تیم است.

مهاجم اتلتیک بیلبائو می داند که شانسی برای دعوت شدن به تیم لوئیز انریکه در جام جهانی ندارد. اما تیم غنا کشور پدر و مادرش به جام جهانی قطر راه یافت و اگر ویلیامز بتواند به این تیم راه پیدا کند بازی در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

اینیاک ویلیامز در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، مدعی شده است که از این پس به دلیل عشق به وطن خود تصمیم گرفته است پیراهن غنا را بپوشد. اما به نظر می رسد تصمیم ویلیامز علاوه بر این دلیل احساسی، دلیلی عمل گرایانه نیز داشته است.