من جام قهرمانی می خواهم نه خانه و ماشین

بردن یک عنوان لیگ، کسب انبوهی از جام ها و در نهایت قهرمانی در لیگ قهرمانان بیشتر از هر ماشین یا خانه ای که می توانید بخرید دوام خواهد داشت. این هدفی است که به من انگیزه می دهد تا خاطراتی را در فوتبال بسازم که برای همیشه در خاطرم ماندگار شود و البته طرفداران فوتبال آن را برای همیشه به یاد خواهند آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1835584
مرداد 05, 1401 در 19:26 |
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جود بلینگهام:

جود بلینگهام، هافبک جوان دورتموند و هدف تیم هایی مانند لیورپول و رئال مادرید، آرزوهای حرفه ای خود را مطرح کرده است.

جاد بلینگهام گفت: “شما می توانید تمام پولی را که می خواهید در فوتبال بازی کنید در حساب بانکی خود داشته باشید و هر آنچه را که می خواهید برای خود بخرید، اما در این شرایط یکی از شما خاطرات زیادی برای بسیاری از هواداران خواهد ساخت. فوتبال اینطور نیست. استقبال مینماید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جود بلینگهام، هافبک 19 ساله و تکنسین فوتبال انگلیس سال گذشته عملکرد درخشانی داشت و بسیاری از او به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های دنیای فوتبال در دهه آینده یاد می کنند. جود بلینگهام در این سن 90 بازی برای تیم اصلی دورتموند انجام داده و 10 گل به ثمر رسانده و 18 پاس گل داده است. هم رئال مادرید و هم لیورپول علاقه زیادی به جذب دارند و ارزش تقریبی این ستاره جوان 100 میلیون یورو تخمین زده می شود. حالا جود بلینگهام در مصاحبه ای مدعی شده پول اولویت دوم اوست و قهرمانی برایش مهمتر است.