من سیتی برنامه های سفر لیورپول را در میان ترس از “حماقت” هواداران تغییر داد – لیورپول اف سی

منچسترسیتی برای جلوگیری از هرگونه حواس پرتی از سوی هواداران لیورپول در دیدار روز یکشنبه اقدام کرده و برنامه سفر خود را برای جلوگیری از بروز مشکلات تغییر داده است.

به طور معمول، باشگاه های سراسر لیگ برتر یک شب قبل از بازی در هتلی در شهری که از آن بازدید می کنند اقامت می کنند.

وقتی صحبت از دیر رسیدن بازیکنان یا اختلال در خواب می شود، حاشیه کمتری برای خطا ایجاد می کند، زیرا بسیاری از آنها فرزندان کوچکی در خانه خواهند داشت.

لیورپول این کار را برای بازی‌های خانگی و خارج از خانه انجام می‌دهد و هتل تایتانیک پایگاه آن‌ها برای بازی‌های آنفیلد است – که این آخر هفته تفاوتی نخواهد داشت.

با این حال، پپ گواردیولا و تیم من سیتی و کادر فنی اش یک شبه در لیورپول نمی مانند. ایمیلجک گاگان ادعا می‌کند که این کار برای جلوگیری از “حماقت” است.

باشگاه منچستر “انتخاب می کند تا خطر هرگونه نمایش آتش بازی بالقوه یا حماقت عمومی در اطراف هتل خود را با ماندن در منچستر در عصر شنبه کاهش دهد.”

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 3 اکتبر 2021: جوزپ 'پپ' گواردیولا، مدیر منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این بدان معناست که سیتی به جای آن، قبل از یک وعده غذایی قبل از بازی و جلسات در هتلی در شهر، یک سفر کوتاه به لیورپول را یکشنبه صبح انجام خواهد داد.

هواداران لیورپول برای یک نمایش آتش بازی در خارج از هتل تیم رئال مادرید قبل از بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023 تیتر اخبار را به خود جلب کردند.

به نظر می‌رسید که این بازی زود نتیجه داد، زیرا داروین نونز و محمد صلاح در 14 دقیقه ابتدایی شروعی درخشان گلزنی کردند، اما قرمزها با نتیجه 5-2 شکست خوردند.

اقدامات بیشتری توسط پلیس مرسی ساید در زمان شروع ساعت 3:45 بعدازظهر یکشنبه – که قبلاً به درخواست مقامات از محل سنتی 4:30 بعد از ظهر منتقل شده بود، انجام خواهد شد.

را ایمیلمایک کیگان گزارش می دهد که “تیم های نظارتی” در اطراف آنفیلد مستقر خواهند شد تا “فیلمبرداری مخفیانه از رویدادها” در تلاش برای جلوگیری از هر گونه حادثه زشت.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 28 آوریل 2022: هواداران لیورپول قبل از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد، هواداران لیورپول از اتوبوس تیم استقبال کردند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تدابیر برای هر دو دسته از هواداران اعمال خواهد شد، با فرمانده مسابقه، ایین ویک، نسبت به هر گونه شعار تراژدی هشدار داده است، که در دیدارهای قبلی با من سیتی مطرح بوده است.

Wyke توضیح داد: “ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه می توانند از این بازی با خیال راحت لذت ببرند و در عین حال هرگونه اختلال را برای ساکنان محلی و در جاده ها به حداقل برسانیم.

مانند تمام مسابقات لیگ برتر در آنفیلد، ما افسرانی را در زمین و اطراف آن، چه با لباس های یونیفرم و چه با لباس های ساده، با پشتیبانی دوربین های مداربسته، بخش سگ ها، پلیس سوار شده و سایر منابع تخصصی، در حال انجام وظیفه خواهیم داشت.

ما همچنین یک طرح پلیسی در مرکز شهر در طول روز اجرا خواهیم کرد.

شیوه پلیس ما محکم، منصفانه و دوستانه خواهد بود، اما افسران هیچ شعار تراژدی را که سال گذشته بر اساس قانون یک تخلف تبدیل شد، پرتاب موشک یا استفاده از مواد آتش‌زا در داخل یا خارج از ورزشگاه را تحمل نخواهند کرد.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/man-city-change-liverpool-travel-plans-amid-fears-of-fan-tomfoolery/ منبع: