من سیتی در مقابل لیورپول – 10 نکته کلیدی که باید بدانید چرا که قرمزها با بزرگترین آزمایش تا کنون روبرو هستند – لیورپول اف سی

استراحت بین المللی است سرانجام به پایان رسید و بازگشت لیورپول با سفر به من سیتی و فرصتی برای پایان دادن به انتظار طولانی مدت برای پیروزی اتحاد بزرگتر از این نخواهد شد.

من سیتی مقابل لیورپول

لیگ برتر (13) | ورزشگاه اتحاد
25 نوامبر 2023 | 12:30 بعد از ظهر (GMT)


ترکیب یورگن کلوپ طی دو هفته گذشته در سراسر جهان پخش شده است و در حالی که زمان آماده سازی برای بازگشت آنها به لیگ محدود است، آنها به هیچ انگیزه ای برای این دیدار نیاز نخواهند داشت.

قرمزها باید آخرین بازی خود را مقابل برنتفورد می بردند و این کار را انجام دادند، اما این بزرگترین آزمون تاکنون برای تیم جدید کلوپ است.

در اینجا 10 نکته کلیدی وجود دارد که باید قبل از سفر قرمزها به تیم آبی منچستر بدانید.

1. اول ملاقات دوم

منچستر، انگلستان - شنبه، 1 آوریل 2023: کودی گاکپو (C) لیورپول توسط بازیکنان منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچسترسیتی اف سی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی منچستر محاصره شده است.  من سیتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما قبلا اینجا بوده ایم، زیرا تنها یک امتیاز دو تیم اول و دوم را از هم جدا می کند.

آنها تا کنون در طول رقابت های لیگ برابر هستند، اما جالب است که لیورپول رکورد دفاعی بهتری نسبت به سیتی دارد و 10 گل در مقایسه با 12 گل دریافت کرده است.

لیورپول اهمیت حذف امتیاز از سیتی را در فرصتی که پیش می آید می داند و این بار هم فرقی نمی کند – آنها نمی توانند به دیگران تکیه کنند که کارشان را انجام می دهند.

بعضی ها دست شما را برای تساوی قطع می کنند، اما بیایید تصور کنیم که برد چه معنایی می تواند داشته باشد…

2. قرار نیست همه آنها از دست بدهند، درست است؟

تعطیلات بین‌المللی اخباری مبنی بر کناره‌گیری بازیکنان از بازی‌های بین‌المللی پس از دیگری به ارمغان آورد و سیتی را با هشت مورد تردید در مورد مصدومیت در پیش از دیدار قرمزها قرار داد.

ادرسون، ناتان آکه، متئو کواچیچ و ماتئوس نونس همگی تیم های ملی خود را ترک کردند، در حالی که رودری و ارلینگ هالند هر دو یک بازی برای کشورشان را از دست دادند.

البته، هواداران در مورد مصدومیت خود تردید دارند زیرا این خبر با توجه به دیدار آتی لیورپول بسیار راحت بود.

فقط زمان در مورد حضور آنها با تعداد انگشت شماری از قبل در تمرینات مشخص خواهد شد، اما ما انتظار داریم حداقل کوین دی بروین، جان استونز و سرخیو گومز را از دست بدهند.

3. بازگشت قرمزهای مصدوم

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 29 اکتبر 2023: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ناتینگهام فارست در آنفیلد.  لیورپول 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ برای پیروزی مقابل برنتفورد قبل از تعطیلات بدون 8 بازیکن تیم اصلی بود، اما او برای سفر کوتاه M62 به او کمک کرد.

ابراهیما کوناته، جو گومز، رایان گراونبرچ و کرتیس جونز پس از مشکلات جزئی قبل از استراحت، برای انتخاب هستند و الکسیس مک آلیستر از محرومیت بازخواهد گشت.

اندی رابرتسون، تیاگو و استفان باجستیچ را در لیست مصدومان باقی می گذارد که انتظار نمی رود همه آنها تا سال 2024 بازگردند.

4. رکورد شوم اتحاد، 1 در 15 سال!

منچستر، انگلیس - شنبه، 21 نوامبر 2015: روبرتو فیرمینو، بازیکن لیورپول، گل به خودی منچستر سیتی را که مانگالا در جریان بازی لیگ برتر مقابل لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر به ثمر رساند، جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما باید برای آخرین باری که لیورپول در زمین خانگی در لیگ برتر منچسترسیتی را شکست داد، به سال 2015 برگردیم – زمین واقعا برای ما نفرین شده است.

فاصله 11 میلی متری از خط دروازه وجود داشت، که آدام لالانا از دست داد و انحرافات بدی که از آن زمان به بعد انجام شد، همیشه در مقابل ما انباشته می شد.

یک قهرمانی در لیگ در 15 سال گذشته باعث خوانش خوب نمی شود، و این تصویر در تمام رقابت ها تغییر چندانی نمی کند زیرا سه برد در 15 سال اخیر آنهاست.

برای اضافه کردن به چالش، سیتی بیش از یک سال است که در اتحاد شکست نخورده است – برنتفورد آخرین تیمی بود که در نوامبر 2022 شکست خورد.

5. با این حال یکی دیگر شروع ساعت 12:30

لیورپول، انگلستان - شنبه، 11 نوامبر 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و برنتفورد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سه استراحت بین‌المللی، سه بازی ساعت 12:30 بعد از ظهر برای لیورپول بعد از هر بازی – می‌توانید ببینید که چرا کلوپ ناامید شده است!

زمان کمی برای آماده‌سازی برای یکی از، اگر نگوییم بزرگ‌ترین بازی در تقویم لیگ برتر وجود دارد، وجود دارد و سرمربی تیم می‌گوید: «مردم تصمیم‌گیرنده، آن‌ها نمی‌توانند فوتبال را احساس کنند، این فقط ممکن نیست».

این مسابقه قرار است به صورت زنده از شبکه اسکای اسپورت پخش شود و آنها آن را در ساعت 5:30 بعد از ظهر می خواستند، اما “گروه مشاوره ایمنی محلی” پس از اتفاقات قبلی در طول بازی به آنها اجازه ندادند.

لیورپول دو برد از دو در ساعت 12:30 این فصل است، صحنه ها را تصور کنید اگر آنها آن را سه کنند.

6. زمان رسیدن به نقطه عطف بزرگ صلاح است؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 11 نوامبر 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن دومین گل، دویستمین گل خود در فوتبال انگلیس، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برنتفورد در آنفیلد جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

محمد صلاح برای رسیدن به 200 گل برای لیورپول تنها به دو گل دیگر نیاز دارد، این رقم تنها چهار بازیکن دیگر در تاریخ باشگاه به آن رسیده اند.

این مصری در این بازی 198 ضربه در 322 بازی داشته است و او 11 بار قبل از سیتی گلزنی کرده است، بنابراین او را از رسیدن به یک قرن دوگانه در روز شنبه محروم نکنید!

صلاح در این فصل در فرم گلزنی باورنکردنی بوده است، او در 8 بازی اخیرش برای لیورپول 8 گل زده است و هیچ چیز بهتر از این نیست که بازوهای او را در اتحاد بالا ببیند.

7. نونز شروع میکنه؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 29 اکتبر 2023: داروین نونیز از لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و ناتینگهام فارست در آنفیلد جشن می گیرد.  لیورپول 3-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سه گل و سه پاس گل در هشت بازی اخیر او برای لیورپول، به علاوه سه گل با اروگوئه در وقت استراحت، داروین نونز را با اعتماد به نفس وارد این مسابقه می کند.

قبلاً انتظار می رفت کلوپ در خط حمله به کودی گاکپو روی آورد، اما احساس می کنید هرج و مرج و انرژی نونز می تواند از دفاع سیتی استفاده کند و شادی کند.

دیوگو جوتا تنها پس از 90 دقیقه بازی با پرتغال، برای جناح چپ تازه کار است، اما سرمربی با تصمیمی در هر بخش مواجه است که 90 دقیقه فشرده باید در نظر گرفته شود.

در اینجا فقط برخی از انتخاب هایی است که او باید در نظر بگیرد: تسیمیکاس یا گومز؟ Konate یا Matip؟ جونز یا Gravenberch؟ و دیاز یا جوتا؟

یازدهم پیش بینی شده قرمزها: آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، کوناته، ون دایک، تسیمیکاس؛ مک آلیستر، سوبوسلای، جونز؛ صلاح، جوتا، نونز

8. گواردیولا مقابل کلوپ برای بیست و نهمین بار

این بیست و نهمین دیدار بین گواردیولا و کلوپ است، بیشترین دیداری که هر کدام در مقابل هر مربی دیگری با آن روبرو شده اند – و هر دو در مقابل یکدیگر رکورد دارند.

هیچ کس بیش از کلوپ (12) یک تیم گواردیولا را شکست نداده است و هیچ کس بیشتر از گواردیولا (11) در برابر کلوپ پیروز نشده است.

از آنجایی که آنها هر دو در انگلیس بوده اند، رکورد 8 پیروزی برای لیورپول و 7 پیروزی برای سیتی به علاوه 5 تساوی دیگر است.

9. رکورد خوب با این رفر

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 10 فوریه 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، توسط داور کریس کاوانا، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد با یورگن کلوپ صحبت می کند.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این روزها سخت است که با یک داور خاص مسابقه نداشته باشیم، اما قرمزها رکورد خوبی دارند. کریس کاوانا مسئولیت می گیرد.

او ممکن است اهل منچستر بزرگ باشد، اما 15 باری که لیورپول را زیر نظر داشت، 13 برد و تنها دو باخت داشتیم – و در واقع، قرمزها شش بار آخر خود را با او به عنوان داور بردند. بیایید امیدوار باشیم که ادامه یابد!

VAR روز شنبه استوارت اتول است.

10. نحوه تماشای زنده بازی سیتی و لیورپول!

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 10 آوریل 2022: نمای کلی از استادیوم شهر منچستر (استادیوم اتحاد) که قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول دیده می شود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بازی من سیتی و لیورپول در بریتانیا در رویداد اصلی Sky Sports و لیگ برتر Sky Sports به صورت زنده نمایش داده می شود، پوشش آن از ساعت 11 صبح (GMT) قبل از شروع ساعت 12:30 بعد از ظهر شروع می شود.

مثل همیشه، اگر به تفسیری مغرضانه علاقه دارید، به ما بپیوندید وبلاگ زنده روز مسابقه از ساعت 11:45 صبح، سام میلن در راس کار است و شما را در تمام مدت به روز و سرگرم خواهد کرد.

اعصاب در حال ساختن هستند. به اینها، قرمزها!

https://www.thisisanfield.com/2023/11/man-city-vs-liverpool-10-key-things-to-know-as-reds-face-biggest-test-yet/ منبع: