“من معتقدم” – یورگن کلوپ با وایلد کارت سابق لیورپول حمایت می شود – لیورپول اف سی

وینگر شیکاگو فایر هرگز نتوانست به ترکیب اصلی ثابت کلوپ راه پیدا کند، اما هنوز دوران حرفه ای خود در لیورپول را با علاقه به یاد می آورد.

من همیشه با افتخار به گذشته نگاه خواهم کرد. من فکر می کنم آنچه به دست آوردیم شگفت انگیز است.

ژردان شقیری معتقد است یورگن کلوپ می‌تواند لیورپول را پس از یک فصل آزمایشی به اوج بازگرداند و به سرمربی تیم “برد بزرگ” می‌گوید.

فکر می کنم آنها در بازار نقل و انتقالات مشغول خواهند بود [this summer].

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 4 دسامبر 2019: ژردان شقیری، بازیکن لیورپول، پنجمین گل تیمش را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و اورتون، دویست و سی و چهارمین دربی مرسی ساید، در آنفیلد جشن گرفت.  لیورپول 5-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شقیری آنفیلد را با بهترین آرزوها برای همه در باشگاه ترک کرد و از آن زمان تاکنون در 31 بازی MLS هفت گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل دیگر به ثمر رسانده است.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/i-believe-jurgen-klopp-given-backing-by-his-former-liverpool-wild-card/ منبع:

این بازیکن 31 ساله در تابستان 2018 با 13.5 میلیون پوند از استوک به خدمت گرفت و بلافاصله به باشگاه گفت. وب سایت رسمی هدف او کسب عنوان قهرمانی برای لیورپول بود.

شقیری در دوران حضورش در مرسی ساید مدال های قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در پیروزی معروف 4-0 مقابل بارسلونا در آنفیلد در سال 2019 شروع کرد و یک پاس گل داد.

من به یورگن اعتقاد دارم. امیدوارم او تا جایی که ممکن است بماند.»

چه کسی کاری را که در آن شب انجام دادیم را فراموش خواهد کرد [against Barcelona]”

فوتبال لیگ قهرمانان اروپا که شقیری به آن اشاره می‌کند، به‌عنوان یک احتمال برای فصل آینده از بین رفته است، اما این یک تایید هیجان‌انگیز برای سرمربی است که شاید با سخت‌ترین چالش خود در لیورپول تاکنون مواجه است.

او دقیقاً به آن دست یافت و در اولین فصل خود قهرمان لیگ قهرمانان شد و آن را با قهرمانی قاطعانه در لیگ برتر در فصل 2019/20 دنبال کرد که باعث شد قرمزها در 26 بازی از 27 بازی اول پیروز شوند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 31 اکتبر 2020: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، خود را آماده می‌کند تا ژردان شقیری و دیوگو جوتا (L) تعویضی را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد به میدان بیاورد.  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (تصویر تبلیغاتی)

او یک برد بزرگ برای باشگاه است.

ملی پوش سوئیسی در آگوست 2021 آنفیلد را ترک کرد و با مبلغی در حدود 9.5 میلیون پوند به تیم لیگ 1 لیون پیوست و از آن زمان دوباره برای بازی در MLS نقل مکان کرد.

صحبت کردن با را نگهبانشقیری با خوشرویی از حضور سه ساله خود در لیورپول صحبت کرد و تاکید کرد که کلوپ مرد مناسبی برای حل مشکلات قرمزها است.

اما من فکر می‌کنم این مهم است که آن‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شوند تا بتوانند بازیکنانی را که می‌خواهند به دست آورند.»