من ناراحتی هواداران منچستریونایتد را درک می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شروع ضعیف منچستریونایتد در فصل با اوله گونار سولشر، سرانجام صبر مدیران این باشگاه به پایان رسید و سرمربی نروژی برکنار شد. پس از شایعات فراوان بالاخره این رالف رنگنیک آلمانی بود که به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد و این تیم را تا پایان فصل هدایت کرد. با این حال رنگنیک نتوانست شرایط منچستریونایتد را تغییر دهد و حالا این تیم در آستانه یک شکست بزرگ یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد که انتظار می رود در پایان فصل از این تیم جدا شود، درباره روزهای سخت یونایتد و آینده باشگاه با اریک تانهاخ گفت: من ناراحتی هواداران پس از این فصل را درک می کنم، زیرا من نیز ناامید هستم. ، اما من همچنین فکر می کنم آینده هیجان انگیزی در انتظار ما است، با یک دوره جدید، با یک مربی جدید.
هر بازی که برای این باشگاه انجام می دهید، می توانید بهتر یا بدتر بازی کنید، می توانید نتایج بهتر یا بدتری داشته باشید، اما به عنوان یک هوادار چیزی که دوست دارم ببینم این است که بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند و می جنگند و اجازه می دهند نماینده باشگاه باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدت زیادی نگذشته بود که وضعیت مربیگری منچستریونایتد برای فصل آینده رسما اعلام شد و این باشگاه با اریک تانهاخ به توافق رسید. این مرد هلندی توانست روزهای بسیار خوبی را در آژاکس سپری کند که باعث شد چندین باشگاه خواهان جذب او باشند اما در نهایت، منچستریونایتد تنها هاخ را به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب کرد.

خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستریونایتد معتقد است که آینده هیجان انگیزی با اریک تانهاخ در انتظار این باشگاه است.


سرویس خبر شماره: 1822452 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 19:26 |
11,785 امتیاز خبر|

0نظرات

خوان ماتا: