من نمی دانم چه کسی این شایعه را برای لئو مسی ساخته است

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین مدعی شد لئو مسی برای حضور در دیدار مقابل مکزیک مشکلی ندارد.

من نمی دانم چه کسی این شایعه را برای لئو مسی ساخته است


سرویس خبر شماره: 1855476
دسامبر 04, 1401 در 05:35 ب.ظ
10 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

لیونل اسکالونی:

کل کشور پشت سر ماست و هواداران منتظرند تا بازی خوب ما را ببینند. این تیم تا آخرین لحظه در زمین است و با تمام توان مبارزه خواهد کرد. فردا تولد دیگو مارادونا و روز بسیار غم انگیزی برای همه مردم جهان است. اگر او به ما نگاه تحقیر آمیز داشته باشد، امیدواریم فردا مارادونا را خوشحال کنیم. هنوز باورنکردنی به نظر می رسد که دیگو مرده است. فردا با تمام وجود می جنگیم. ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم زیرا یک شکست باعث نمی شود که چقدر پیشرفت کرده ایم.

خبر مصدومیت لیونل مسی؟ من نمی دانم چه کسی این شایعه را منتشر کرده است. اما لئو مسی بهتر از همیشه است. او تا به حال هیچ مشکل جسمی و روحی نداشته و وضعیت بسیار خوبی دارد. حتی تصاویری از تمرین مسی در شرایط خوب وجود دارد. گروهی که مقابل عربستان بازی کردند، فقط نیمی از تمرین را در اختیار داشتند. شرایط مسی به طور کلی خوب است و ما بیش از هر زمان دیگری به همه بازیکنان نیاز داریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیونل اسکالونی گفت: مکزیک تیم بسیار خوبی است و مربی بزرگی دارد. ما با این مسئولیت به میدان خواهیم رفت که کشوری پشت سر ماست. هر بازیکنی آخرین قطره عرق خود را می ریزد و همه سعی می کنند این وضعیت را تغییر دهند. تیم آرژانتین بعد از بازی مقابل عربستان ضربه سختی خورد اما ما آماده ایم تا ریکاوری کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مصدومیت لیونل مسی و غیبت احتمالی او در بازی مقابل تیم ملی مکزیک منتشر شده است. لیونل اسکالونی پس از شکست شوکه‌کننده مقابل عربستان در بازی اول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل مکزیک تاکید کرد که بازیکنان آلبیون سلسته برای پیروزی روح مارادونا و به مناسبت سالگرد درگذشت او می‌جنگند. .