من هنوز 4 لیگ قهرمانان با رئال می خواهم

رودریگو گوس نقش بزرگی در قهرمانی شماره 14 رئال در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته داشت اما او خوشحال نیست.

من هنوز 4 لیگ قهرمانان با رئال می خواهم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رودریگو فصل گذشته در رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد. در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن با ورودش به زمین بازی برگشت و رئال بازی باخت را با هت تریک کریم 3-1 برد و پیش رفت. او در بازی برگشت یک چهارم نهایی مقابل چلسی، مدت کوتاهی پس از ورود به زمین، یک گل برای چلسی به ثمر رساند و رئال را از ناک اوت نجات داد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود و در نهایت رئال با گل بنزما پیش رفت. در بازی برگشت نیمه نهایی، گل دو دقیقه ای او مقابل سیتی، رئال را از حذف نجات داد و گل کریم بنزما، رئال را راهی فینال کرد.

1763733

رودریگو در این رابطه گفت“لیگ قهرمانان برای من بسیار مهم است و تقریباً هر بار که گلی زده ام یا تأثیری داشته ام در آنجا بازی کرده ام. امیدوارم به این روند ادامه دهم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارم، اما راضی نیستم. در 5 سال آینده، دوست دارم چهار لیگ قهرمانان دیگر را فتح کنم. هرگز بازی مقابل سیتی در فصل گذشته را فراموش نمی کنم. دو گلی که به ثمر رساندم بهترین خاطرات دوران فوتبال من تا این لحظه است.”

رودریگو در مورد کارلو آنچلوتی هم گفت“من بهترین رابطه ممکن را با او دارم. آنچلوتی چیزهای زیادی به من آموخت و همیشه به او می گویم که می خواهم هر هفته در تیم باشم، اما او از من می خواهد که صبور باشم زیرا رقابت در تیم بالاست. او به من اعتماد کامل دارد و نگران نباش.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1896426
27 مارس 1401 ساعت 2:40 بعد از ظهر
5.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رودریگو می گوید: