من و هری مگوایر یک زوج واقعی هستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد در صورت ادامه شرایط فعلی، جان استونز و هری مگوایر در قلب خط دفاعی تیم ملی انگلیس در جام جهانی بازی خواهند کرد. با وجود انتقادات شدید از عملکرد مگوایر در سال های اخیر، جان استونز از این بازیکن حمایت کرد و تاکید کرد که آنها در زمین به خوبی یکدیگر را درک می کنند.

احتمال بازی در کنار هری مگوایر در تیم ملی انگلیس؟ وقتی به این بازیکن نگاه می کنم، یک زوج واقعی را در ترکیب کنارم می بینم. هری مگوایر در تمام تجربیاتم از من حمایت کرد و البته من هم همین کار را برای او انجام دادم. من و مگوایر در بازی های زیادی با هم در زمین حضور داشتیم و همکاری خوبی با هم داشتیم. ما هر دو می دانیم که طرف مقابل قرار است چه کاری انجام دهد و چگونه بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1853736
24 نوامبر 1401 در 10:48 ب.ظ
17.8 هزار |

11نقطه نظر

جان استونز:

جان استونز گفت: “من از این فرصت برای یادگیری در تیم انگلیسی لذت می برم. ما توپ را از هافبک به دفاع راست منتقل می کنیم و من فقط مثل یک مدافع میانی مثل یک مدافع میانی به توپ نمی زنم. من هم به بازی فکر می کنم. اینطوری یاد می گیرید که هم تیمی های خود را در موقعیت ها قرار دهید و تا زمانی که این کار را در زمین انجام ندهید نمی توانید بازی کردن را یاد بگیرید. من دوست دارم نکاتی را یاد بگیرم. من تازه وارد این کار هستم فکر نکنید که من هرگز متوقف خواهم شد و همیشه به دنبال تکامل و پیشرفت خواهم بود.

جان استونز، مدافع میانی تیم ملی انگلیس، عملکرد هری مگوایر در سال های اخیر را تحسین کرده است.

من و هری مگوایر یک زوج واقعی هستیم!