مهاجری: امروز جلوتر از استقلال خوشگل بازی کردیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان از عملکرد شاگردانش مقابل استقلال تمجید کرد.

مهاجری: امروز جلوتر از استقلال خوشگل بازی کردیم


سرویس خبر شماره: 1841260
سپتامبر 08, 1401 در 23:46
7.8K |

دهنقطه نظر

ظرفیت ها محدود است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال گفت: ابتدا باید به مردم خسته نباشید بگویم. فضای خوبی ایجاد کردند و نشان داد حرف من به عنوان مدیر فنی نفت مسجد سلیمان اشتباه نبود. امروز 90 درصد ورزشگاه برای ما بود و 10 درصد از حق میزبانی استقلال را هم به آنها دادیم. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و این جو به ما کمک کرد تا در بازی بمانیم. بازی پیچیده و تاکتیکی بود که خدا را شکر توانستیم از شرایطی که داشتیم استفاده کنیم. ما اهدافی را در جایی ایجاد کردیم که باید می‌بودیم، جایی که باید عقب‌نشینی می‌کردیم. ما موفق شدیم. به جز پنج دقیقه آخر که استقلال برای رسیدن به گل بازی طولانی را انتخاب کرد، در بقیه دقایق بچه ها خوب بازی کردند، می گویم خسته نباشید. دست تک تکشون رو میبوسم
وی ادامه داد: امیدوارم این انگیزه را برای همه بازی ها حفظ کنیم. کار سختی است، ظرفیت محدودی داریم، اما قول می دهم تیم ما روز به روز پیشرفت کند، اما نیاز به حمایت، حمایت روانی و مالی داریم، انشاالله این اتفاق بیفتد و شرمنده مردم، هواداران و هواداران نباشیم. رسانه ها در پایان فصل .
سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره تنها باختی که خورده اند، گفت: شکست پیکان را می توانیم یک اتفاق تلقی کنیم. من به این باور رسیده ام که اگر عقب نشینی کنیم، مجازات خواهیم شد. امروز بچه ها خوب جنگیدند، در مبارزه تاکتیک های ما را اجرا کردند و توانستیم یک مسابقه زیبا و پرافتخار انجام دهیم. درست است که بازی بدون گل به پایان رسید، اما موقعیت ها بیشتر از بازی 2-2 بود. دروازه بان ها خوب کار کردند و مهاجمان کمی بی دقت بودند، اما این چیزی از ارزش های تیم ها به خصوص تیم ما کم نمی کند. تا پایان لیگ راه زیادی در پیش داریم و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.
مهاجری درباره تصمیم داور توضیح داد: به تیم داوری خسته نباشید می گویم. انتظار داشتیم به نفع ما سوت بزند اما همیشه به او احترام می گذاشتیم. نگران نباشید امیدوارم همچنان موفق باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی