مهاجری: موقعیت تراکتور غیرقابل تصور است

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما آماده هستند تا فردا مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشته باشند و به خوبی می دانند که سه امتیاز این دیدار چقدر در میانه راه به ما کمک می کند و امیدواریم بتوانیم از خواستن فردا بگذر.”

وی ادامه داد: خدا را شکر تماشاگرانی داریم که می توانند ما را قوی تر و با ثبات تر جلو ببرند و ضمن احترام به تیم شایسته تراکتورسازی، امید بیشتری به پیروزی در بازی فردا داشته باشیم.

مهاجری افزود: باشگاه به ما کمک کرد تا حد امکان اردوی خوبی در تهران داشته باشیم و دو بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که کمک زیادی به شناخت کادر فنی جدید در مقابل بازیکنان کرد. در مسجدسلیمان بازی دوستانه خوبی با تیم شایسته استقلال ملاثانی داشتیم و در این شرایط با آزمون و خطا به مصاف تراکتور خواهیم رفت و امیدواریم نمایشی کم خطا داشته باشیم.

وی ادامه داد: قطعا بازی سختی مقابل تراکتورسازی خواهیم داشت که آنها برای پیروزی به مسجد سلیمان می آیند. تراکتور ساختار و کادر فنی خوبی دارد و جایگاهش از نظر بنده که در تبریز و آذربایجان کار کردم قابل تصور نیست اما زیبایی های فوتبال را می توان در اتفاقات غیرقابل پیش بینی آن جست وجو کرد.


سرویس خبر شماره: 1822453 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 19:31 |
4,745 امتیاز خبر|

5نظرات

ما برای این بازی کاملا آماده هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم دوباره در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان هستم و بعد از دو سال خواهیم داشت. هواداران پرشور نفت با ما بازگشته اند، این برای ما مثبت است که با مشکلات فنی، تاکتیکی، روحی و روانی که با آن مواجه شده ایم، پیش برویم.

مهاجری گفت: دو سه مصدوم جزئی داریم اما آنها می توانند مقابل تراکتورسازی بازی کنند اما خوشبختانه این بازیکن در لیست ما نیست.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان یادآور شد: بعد از اینکه بازیکنان این تیم توانستند مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشند و یک پیروزی بسیار خوب به دست آورند، وضعیت ما در جدول تغییر کرد و این برد زمان بین ذوب را سپری کرده است. و تراکتور. شرایط خوب.” و تمرینات خوبی انجام دهید.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که برای رویارویی با تراکتورسازی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: از تماشاگرانی که تا امروز در تمرینات حضور داشتند و با وجود شرایط جدول از تیم حمایت کردند تشکر می کنم. علاوه بر انجام وظایف خود در تعطیلات، شرایط رقبای خود را نیز زیر نظر داشتیم تا با وجدان آسوده در مقابل تراکتور قرار بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی