مهاجم تراکتور را روی دوش گرفت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم تراکتورسازی روز گذشته یک برد بسیار مهم در لیگ برتر به دست آورد تا در روز شکست گلگهر و محرومیت پرسپولیس رسما به کورس اول جدول اضافه شود. زننده گل سه امتیازی این تیم هادی محمدی بود که در دقیقه 90+10 با ضربه سر دروازه را باز کرد و تیمش را به پیروزی رساند.

البته عملکرد درخشان هادی محمدی تنها به این گل خلاصه نمی شود و او در جریان بازی نیز با قرمزپوشان تبریزی نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشت و امتیاز مثبتی برای تراکتوری ها در خط دفاعی بود. محمدی در یک صحنه پاس نهایی بازیکنان فولاد را قطع کرد و اجازه نداد مهاجم آن تیم در موقعیت تک به تک قرار بگیرد.

او پس از گل هادی محمدی در داخل محوطه جریمه به شادی پرداخت و سپس به همراه سایر بازیکنان به میان تماشاگران رفت و شادی گل را با آنها تقسیم کرد. یکی از مسئولان تیم نیز محمدی را روی کتف و گردن او بلند کرد و به این ترتیب او را از زمین خارج کرد.

محمدی ضربه سر ریکاردو آلوز را از گوشه دروازه بیرون از محوطه شش پا از گوشه دروازه به سمت دیگر فرستاد و ضربه او را به گونه ای زد که شهاب گردان، دروازه بان فولاد این تیم نتوانست کلین شیت خود را از دست بدهد. .

1797582

هادی محمدی گلزن تیم تراکتورسازی با شرایط ویژه ورزشگاه یادگار امام را ترک کرد.

مهاجم تراکتور را روی دوش گرفت (عکس)

این در حالی است که هادی محمدی در سه بازی قبلی تراکتورسازی عملکرد چندان خوبی نداشته است اما با این گل و عملکرد خوب، جواب اعتماد سرمربی این تیم را داد.

1797584
1797583
1797585



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868240
13 فوریه 1401 @ 19:45
36.2K |

16نقطه نظر

روز ویژه هادی محمدی در تبریز;