مهاجم معروف، آخرین قربانی احتمالی لیگ


سرویس خبر شماره: 1982169
3 دسامبر 1402 در 10:06 ب.ظ.
311 امتیاز خبر

5نقطه نظر

خداوند هیچ تضمینی نداده است.

فوتبالیست سرشناس ایرانی پر استرس ترین دوران زندگی حرفه ای خود را پشت سر می گذارد.

مهاجم معروف، آخرین قربانی احتمالی لیگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که مرتضی تبریزی، مهاجم باتجربه و شناخته شده تیم آلومینیوم اراک با برانکارد از بازی خارج شد، مشخص بود اتفاق بدی برای این ستاره سابق تیم فوتبال استقلال افتاده است.

مرتضی تبریزی در نیمه دوم دیدار پرحاشیه آلومینیوم و پیکان دچار مصدومیت و پارگی رباط صلیبی پای راست شد. حادثه ای که به سرعت باعث ورود و خروج پزشکان به زمین شد. در حالی که در صورتش درد و رنجی پنهان بود که حتی گزارشگر تلویزیون هم به آن شک کرد و گفت که تبریزی به احتمال زیاد به شدت مجروح شده است.

1958162

این مهاجم باتجربه که پیش از این سابقه بازی در تیم های پاس همدان، ذوب آهن، استقلال، گل گهر و حالا آلومینیوم را در کارنامه دارد، در خرداد 1398 و در دیدار دوستانه استقلال و رایکا دچار پارگی رباط صلیبی پای راست شد. تحت عمل جراحی قرار گرفت که قرار بود او را برای مدت طولانی از فوتبال دور کند.

1958161

تبریزی در حال حاضر منتظر است تا ورم پایش پایین بیاید تا MRI برای تشخیص میزان آسیب دیدگی مشخص شود و همه در آلومینیوم و البته همه علاقمندان به فوتبال امیدوارند مرتضی آسیبی ندیده باشد. این بازیکن سالم به فوتبال بازخواهد گشت اما در هر صورت اتفاق امروز احتمال مصدومیت شدید او را افزایش می دهد. او حتی بعد از مسابقه با چهره ای بسیار ناراحت، پایی یخ زده از رختکن خارج شد و در حالی که به سختی راه می رفت به شانس خود لعنت می فرستاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی