مهدوی کیا: جام جهانی بهترین فضا برای ایران خواهد بود

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی جالب است که این دیدار اولین دیدار ما با انگلیس در تاریخ فوتبال ملی کشورمان است. شاید خیلی از بازیکنان برای اولین بار در جام جهانی شرکت کنند و هر بازیکنی آرزوی بازی برای تیم ملی کشورش در جام جهانی را داشته باشد. فکر می کنم فضای بسیار خوبی برای بازیکنان جوان خواهد بود. اما تیم ما باتجربه است و بازیکنان زیادی در لیگ های معتبر بازی می کنند. امیدوارم از این جو نهایت استفاده را ببریم و به نتیجه خوبی برسیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را 100 روز دیگر در ورزشگاه خلیفه مقابل انگلیس برگزار می کند. مهدی مهدوی کیا سفیر جام جهانی در حالی که راهی ورزشگاه خلیفه شده بود، درباره این دیدار با رسانه «فوتبال در قطر» صحبت کرد.

مهدوی کیا ادامه داد: امیدوارم هموطنان ما بیایند و از تیم ملی حمایت کنند تا بازی بسیار خوبی را ببینیم. این ورزشگاهی که می بینم جو خیلی خوبی خواهد داشت.

مهدوی کیا در پایان از هواداران ایرانی برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد و گفت: امیدوارم هواداران ایرانی بیشترین بلیت بازی را بخرند و جو بسیار خوبی را در این ورزشگاه ایجاد کنند. به امید موفقیت تیم ایران.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدوی کیا در ابتدای صحبت های خود گفت: فکر می کنم جو بسیار خوبی در این ورزشگاه خواهیم داشت. هواداران انگلیسی معروف هستند و همیشه از تیم ملی خود حمایت کرده اند و بسیار پر سر و صدا هستند و هواداران ما همیشه در جام جهانی به خوبی از تیم ملی حمایت کرده اند. با توجه به اینکه بازی ها در قطر است و ایرانی های زیادی در قطر حضور دارند، فکر می کنم یکی از بهترین جو ها در مسابقات جام جهانی در بازی ایران و انگلیس خواهد بود، زیرا این بازی دومین بازی جام جهانی است. در روز اول بازی ها و امیدوارم موفقیت ایران همراه باشد.


سرویس خبر شماره: 1838099
آگوست 22, 1401 @ 6:14 ب.ظ
1.7 هزار |

4نقطه نظر

وی با اشاره به آشنایی بازیکنان ایرانی با حال و هوای ورزشگاه خلیفه بیان کرد: بسیاری از بازیکنان ما در این ورزشگاه بازی کرده اند و بسیاری از آنها در لیگ قطر بازی می کنند. پارسال اینجا تیم عراق را 3-0 شکست دادیم و من هم در ورزشگاه حضور داشتم و بازی خیلی خوبی بود. این برای ما نکته مثبتی است که بازیکنان جو ورزشگاه را می شناسند و امیدواریم که به آنها کمک کند.

مهدی مهدوی کیا صد روز مانده به شروع جام جهانی درباره بازی ایران مقابل انگلیس مصاحبه کرد.