مهدی تاج در محروم ترین استان ایران (عکس)


سرویس خبر شماره: 1972191
21 اکتبر 1402 ساعت 6:30 ق.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهدی تاج روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای فوتبال سیستان و بلوچستان برای رفع محدودیت ها در این استان سیستان و بلوچستان جلساتی برگزار کرد.

مهدی تاج در محروم ترین استان ایران (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استان سیستان و بلوچستان یکی از محروم ترین استان های کشور به شمار می رود، به همین دلیل است که بسیاری از استعدادهای ورزشی در این استان معمولاً شانس پیشرفت و پیشرفت را دارند. استان های دیگر . مصداق بارز این گفته مسعود ریگی، هافبک این روزهای پرسپولیس است که در جمع زاهدانی های زاهدانی به مشهد مقدس حضور دارد.

در همین راستا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی شورای فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه به طور کلی دو زمین چمن در استان وجود دارد که این دو زمین به بخش خصوصی به این ترتیب تیم فوتبالی که برای تمرین و شرکت در مسابقات به استان منتقل شده بود با محدودیت های زیادی مواجه شد که باعث ناراحتی خانواده فوتبال شد.

وی افزود: این بحران در فضای فوتسال نیز وجود دارد، همانطور که رئیس هیئت مدیره سراوان اشاره کرد تنها سالن موجود به بخش خصوصی واگذار شد و بازیکنان تیم باید برای تمرین خود بین 40 تا 60 هزار تومان هزینه کنند! این نیز یک وضعیت نگران کننده است.»

1939198

رئیس فدراسیون همچنین از توسعه فوتبال ساحلی سیستان و بلوچستان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند در آینده با برنامه ریزی و جدیت بیشتر ادامه یابد.

در ادامه رئیس فدراسیون فوتبال عصر پنجشنبه در دیدار با کرمی استاندار سیستان و بلوچستان از وی خواستار رفع مشکل زمین های چمن و همچنین سالن فوتسال برای حضور اعضای فدراسیون شد. . خانواده فوتبال استان تا تیم های باشگاهی از ظرفیت های موجود در این حوزه بدون مشکل به میدان بروند.

تاج همچنین از استاندار سیستان بلوچستان و کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور سرپرست باشگاه فوتبال استان در خصوص وضعیت اداره و مدیریت باشگاه های فوتبال استان شفاف سازی خواست. فدراسیون خاطرنشان کرد: دو سوال حمایت مالی و حمایت مالی از تیم فوتبال و همچنین سوال مربوط به استرداد زمین ها و اتاق ها به باشگاه ها با نظارت ویژه استانداری انجام می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی