مهدی عبدی در پرسپولیس می ماند اگر …

این باشگاه پرتغالی اما در پیشنهاد خود به باشگاه پرسپولیس برای جذب این مهاجم اعلام کرد که می خواهد مهدی عبدی را به صورت قرضی در این فصل به خدمت بگیرد و فصل آینده 500 هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کند اما قرارداد را نهایی کند. پرونده ای که تاکنون از سوی باشگاه پرسپولیس رد شده، اما همچنان پنجره مذاکرات دو اردو باز است.

مهاجم جوان پرسپولیس که با پیشنهاد باشگاه پرتغالی مواجه شده، علاقه زیادی به ادامه همکاری با قرمزها دارد.


سرویس خبر شماره: 1833817
Jul 25, 1401 @ 3:47 PM
19.8K امتیاز خبر|

15نقطه نظر

ستاره سرخ در نوشابه آقای گلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی عبدی که با زدن 7 گل در طول این دیدار به عنوان آقای گل فصل گذشته این تیم شناخته شد، فصل جدید را با اهداف بزرگی ادامه خواهد داد. مهاجم شمالی پرسپولیس که حالا با پیشنهاد جدی باشگاه چاوز پرتغال که به تازگی به لیگ برتر این کشور صعود کرده است، مذاکراتی در این زمینه با باشگاه پرسپولیس داشته است.

باید دید عبدی و پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق می رسند یا این مهاجم تصمیم می گیرد در لیگ پرتغال بازی کند تا همسایه اش علی علیپور شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما موضوع مهمی که احتمالا طرفین در مذاکرات جدید به دنبال آن خواهند بود که به زودی به مفاد قرارداد مرتبط خواهد شد. مبلغ قرارداد فعلی مهدی عبدی در حال حاضر کمتر از سایر بازیکنان است و او قصد دارد طی مذاکره با سران تیم، آن را تغییر دهد. مشکلی که البته بعید است از دید حاکمان پرسپولیس دور بماند. به خصوص اینکه او در قرارداد قبلی خود بند فسخ دارد که می تواند در مذاکره جدید به نفع طرفین آن را اصلاح کند.

عبدی قرار است مدت کوتاهی پس از حضور در باشگاه با مدیران تیم صحبت کند تا در مورد آینده خود تصمیم نهایی را بگیرد. مهاجم جوان پرسپولیس می خواهد با این تیم ادامه دهد و به هدف بزرگ خود یعنی کسب عنوان مستر گل در فصل آینده لیگ برتر دست یابد. با توجه به خریدهای ویژه پرسپولیس در این فصل و جذب بهترین پاسورهای فصل گذشته، هر مهاجمی دوست دارد کار را در این تیم دنبال کند تا شانس بزرگی برای آقای گلی متصور شود. هدفی که عبدی هم در وهله اول آن را دنبال می کند.