مهدی عبدی می خواهد به پرسپولیس برگردد


سرویس خبر شماره: 2025101
10 ژوئن 1403 ساعت 08:24
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

می خواستم تا آخرین لحظه به تراکتور کمک کنم.

مهدی عبدی در پایان فصل پرسپولیسی می شود و 2 فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. او منتظر تصمیم پرسپولیس است.

مهدی عبدی می خواهد به پرسپولیس برگردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از همشهری، مهدی عبدی مهاجم تراکتورسازی 2 هفته پیش تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و هم اکنون تحت درمان است. او به زودی به تمرینات باز خواهد گشت تا برای فصل جدید قهرمانی آماده شود. عبدی به صورت قرضی از پرسپولیس به این تیم تبریزی در پایان این فصل دوباره پرسپولیسی می شود و 2 فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. عبدی در دیدارهایی که برای تراکتورسازی انجام داد 6 گل به ثمر رساند و پس از هر گل برخی از هواداران پرسپولیس مدعی شدند که او نباید از این تیم می رفت. حالا عبدی می گوید دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

* مدتی بود که مصدومیت زانو شما را آزار می داد و در نهایت تحت عمل جراحی قرار گرفتید. اوضاع خوبه؟
این مصدومیت از سال 1376 که در رده اسپور بازی می کردم با من بود. روزهای اول اذیت شدم اما بعد شرایط بهتر شد و دیگر مشکلی نداشتم. اما چند هفته پیش در تمرین به خودم فشار آوردم و پایم ورم کرد. منیسک پاره شده بود و پایم قفل شده بود و مجبور شدم جراحی کنم. البته تا 2 هفته دیگر می توانم فوتبال بازی کنم و خوشبختانه روند درمانم طولانی نیست. هدف من این است که برای فصل آینده در بهترین شرایط ممکن باشم.

فصل شما چطور بود؟
من از هفته چهارم به تراکتور اضافه شدم و 4 بازی اول و 6 بازی آخر را از دست دادم. در 12 یا 13 بازی برای تراکتورسازی بازی کردم، 6 گل زدم، 2 گل دادم و یک پنالتی گرفتم. با توجه به دقایقی که بازی کردم، خوب بازی کردم.

1952921

*شما با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارید. برای فصل آینده چه برنامه ای دارید؟
وقتی پرسپولیس فصل جدید را شروع می کند باید در تمرینات این تیم حاضر شوم چون 2 فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم. اگر مرا بخواهند در خدمت پرسپولیس هستم، اگر نخواهند طبیعتا به تیم دیگری می روم. همه چیز به تصمیم سرمربی و باشگاه مرتبط است و فعلا مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

* دوست داری در پرسپولیس بمانی و دوباره برای این تیم بازی کنی؟
چرا من آن را دوست ندارم؟ هر بازیکنی دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بپوشد. اکنون باید ببینیم که اوضاع چگونه تکامل می یابد.

*تراکتور امسال نتوانست قهرمان لیگ برتر شود و از جام حذفی سر تعظیم فرود آورد. آیا می توانید بهتر از این کار کنید؟
سعی کردیم در جام قهرمانی سوم شویم و در جام حذفی قهرمان شویم، اما این اتفاق نیفتاد. خیلی دوست داشتم تا آخرین لحظه در تراکتور باشم و به این تیم کمک کنم اما متأسفانه مصدومیت مجبورم کرد که تحت عمل جراحی قرار بگیرم. شاید اگر آسیب نمی دیدم پنالتی که در جام حذفی از دست دادیم تبدیل به گل می شد و تراکتور به جمع 4 تیم نهایی می رسید. به هر حال اپیزود بود اما بازیکنان تراکتورسازی تمام تلاش خود را کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی