مهدی پور: تماشای استقلال ستودنی است

* پیروزی مقابل تراکتور؟
فکر می کنم امروز شرایط برای تیم ما خوب بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول 3-4 موقعیت خوب داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. ما بازی را سخت کردیم، اما توانستیم به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم.

* اعتراض تراکتورسازی؟
من الان صحنه های کامل را دیدم و معتقدم تصمیم آقای ناظمی در تکرار اول پنالتی درست بود. اما در صحنه دوم محبی هنوز داخل محوطه نبود. من تمام صحنه را دیدم و خدا را شکر کوین [یامگا] ضربات پایانی را هم خوب زد.

* فرصت های از دست رفته؟
به هر حال شرایط برای ما کمی سخت بود و فشار، تیم ما را آزار می داد. اما فوتبالی که امروز به نمایش گذاشتیم فوتبال قابل تقدیری بود. کار را برای خودمان سخت کردیم.

*عضو هیئت مدیره باشگاه.
چی بگم… به هر حال اگر حقوقت را ندهند سر کار نمی آیی؟ شرایط استقلال هنوز مشخص بود و پرداخت ها به موقع انجام نمی شد، اما بازیکنان همچنان غیرت داشتند. الان نیم فصل است و ما 30 تا 35 درصد داریم و باشگاه از پرداخت عقب مانده است اما بچه ها با جدیت کار خود را انجام می دهند. مسائل مالی مهم هستند، اما نه در حدی که مشکل خاصی ایجاد کنند. وقتی بازیکنان فریاد می زنند، یعنی چاقو به استخوان اصابت کرده است. مدتی همه با بی پولی مواجه می شوند، اما وقتی در امور اولیه زندگی مشکلی پیش می آید صدای همه بلند می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هافبک استقلالی ها امروز در میکسدزون در ورزشگاه آزادی طولانی ترین مصاحبه را انجام داد و به سوالات خبرنگاران پاسخ دقیق داد و گفت که استقلالی ها با عملکرد خوبی توانسته اند تراکتور را شکست دهند.

* عدم حضور هواداران در ورزشگاه؟
هواداران بسیار تاثیرگذار هستند. سه سال است که استقلالی هستم. دوازدهمین دوست طرفدار ما. ما نمی توانیم هواداران خود را در کنار خود داشته باشیم و بدون آنها فضای بازی شبیه یک بازی دوستانه به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* در خصوص صحبت های آقای حجت نظری که گفته بود بازیکنان اگر هزار تومان خود را نگیرند تمرین نمی کنند؟
م…؟


سرویس خبر شماره: 1864392
22 ژانویه 1401 @ 7:47 ب.ظ
16.9 هزار |

9نقطه نظر

تکرار پنالتی دوم یاماگا درست نبود

مهدی مهدی پور می گوید در سه فصل گذشته تنها 6 بازی با حضور هواداران انجام داده است.

مهدی پور: تماشای استقلال ستودنی است

* چه کسی از باشگاه درخواست جدایی کرد؟
از خود آقای فتح الله زاده بپرسید، نمی دانم.