مهدی پور: پرسپولیس در جریان بازی حریف ما نبود!

مهدی پور در پاسخ به خبرنگاران درباره مصدومیت رضاوند گفت: امیدوارم آرش مشکل جدی نداشته باشد اما فکر می کنم رباط داخلی او کمی آسیب دیده است. امیدوارم آرش هر چه زودتر به تمرینات بازگردد و بتواند به تیم ما کمک کند.

وی در پایان با بیان اینکه برای حضور در جام ملت های آسیا امیدوار هستم، افزود: قطعا امید دارم اما اولا تمام توانم را می گذارم تا استقلال تیمم را موفق کند و دوم اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر کنید.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از پایان دیدار استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی پور، هافبک استقلال که در این دیدار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مهدی پور: پرسپولیس در جریان بازی حریف ما نبود!

وی درباره روند بازی نیز اینگونه توضیح داد: به نظرم امشب باید برنده می شدیم و از حریف پیش بودیم اما از روی دو خطا و ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. پرسپولیس در جریان بازی حریف ما نبود اما از ضربات ایستگاهی خوب کار کرد و دو گل به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.


سرویس خبر شماره: 1860413
29 دسامبر 1401 @ 21:53
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دو خطا کردیم و گل خوردیم.

مهدی پور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از وی پرسیده بودند نظر شما در مورد حذف شدن از لیست نهایی کی روش چیست، گفت: من به نظر آقای کی روش و موفقیت تیم ملی احترام می گذارم و برای همه ما مهم بود و حضور یا عدم حضور من مهم بود. تصمیم گیری بر عهده آقای کی روش بود. من در مقامی نیستم که در مورد تصمیمات آنها صحبت کنم و سؤالات شما در مورد اینکه چرا 25 بازیکن گرفته شده اند یا چرا 4 دروازه بان در لیست نهایی قرار گرفته اند در حیطه نظر من نیست و آقای کی روش باید به شما پاسخ دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی پور ابتدا در مورد این بازی صحبت کرد و گفت: بازی اگرچه پر گل بود اما جذابیت همیشگی را نداشت. جذابیت فوتبال حضور تماشاگران است و بدون آنها کار برای ما سخت است. حداقل روحیه همیشگی دربی ها را ندیدم، چون همیشه هیجان دربی ها از دو سه هفته قبل شروع می شود، اما این روزها دربی ها اینطور نیست.