مهمان غافلگیرکننده جشن قهرمانی بارسلونا/ آیا او هم مثل مسی تنبیه می شود؟

اما به گفته جرارد رومرو، روزنامه‌نگار، یک مهمان غافلگیرکننده نیز در این مهمانی وجود داشت: نیمار. مهاجم پاری سن ژرمن. این مهاجم همچنان با برخی از بازیکنان بارسلونا رابطه خوبی دارد. مارک آندره ترشتگن، جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس بازیکنانی هستند که در آخرین سال حضور نیمار در بلوگرانا در کنار نیمار حضور داشتند.

این مقاله را نیز بخوانید: مهندس ژاوی عمارت کاتالان/بارسلونا را بازسازی کرد. قهرمان جوان و شایسته لالیگا



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا پس از پیروزی در دربی کاتالونیا در ورزشگاه RCDE، بیست و هفتمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت. علاوه بر اتوبوس حامل ژاوی، بازیکنان و کادر فنی، اتوبوس تیم بانوان نیز در حرکت بود و آنها نیز قهرمانی خود را جشن می گرفتند.

این بازیکن برزیلی که روزهای تعطیل خود را در بارسلونا سپری می کرد، به مهمانی که توسط برخی از بازیکنان در کلوپ شبانه کارپادیم ترتیب داده شده بود، پیوست. البته شام ​​دسته جمعی نبود اما چند بازیکن تیم تصمیم گرفته بودند برای ادامه مهمانی به این باشگاه بروند. باید منتظر ماند و دید که آیا حضور نیمار در مهمانی هم تیمی های سابقش مورد تایید پی اس جی است یا مانند مسی مجازات خواهد شد. توجه داشته باشید که هم تیمی او لیونل مسی نیز با استفاده از روزهای تعطیل به همراه خانواده به عربستان سفر کرد و دو هفته از حضور در این تیم محروم شد.