مهمان ویژه رئال در برنابئو: به اسطوره خوش آمدید (عکس)


سرویس خبر شماره: 1971039
15 اکتبر 1402 در 9:38 ب.ظ.
4.4K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

رئال مادرید امروز در جریان پیروزی 4-0 مقابل اوساسونا جشن ویژه ای را در سانتیاگو برنابئو برگزار کرد. یکی از محبوب ترین شخصیت های مادرید: زین الدین زیدان.

مهمان ویژه رئال در برنابئو: به اسطوره خوش آمدید (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب و در خانه به پیروزی شیرینی دست یافت و در شب درخشش جود بلینگهام دو گل و وینیسیوس جونیور که یک گل زد و یک پاس گل داد موفق شد شکست بخورد. حریفش با پیروزی 4 بر 4. 0 بریک.

در روزی که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه به دلیل بیماری در ورزشگاه غایب بود، برنابئو میزبان یکی از اسطوره های محبوب باشگاه بود. در اواسط مسابقه، برخی از عکاسان برنابئو موفق شدند زین الدین زیدان، ستاره و مربی موفق سابق این تیم را در سکوها غافلگیر کنند.

1937224

زیدان در حال حاضر بدون تیم است و هدایت تیمی را بر عهده ندارد. او در بازگشت به برنابئو شاهد عملکرد متوسط ​​کارلو آنچلوتی و پیروزی 4-0 بود.

زیدان که سال ها به عنوان یک فوتبالیست در رئال درخشید، در ژانویه 2016 پس از اخراج رافا بنتیز به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد. زیدان دو دوره روی نیمکت رئال ماند. او در نیمه اول تا سال 2018 هدایت تیم سفید را برعهده داشت و پس از فینال لیگ قهرمانان همان سال استعفا داد. اما او در سال 2019 به نیمکت رئال بازگشت و تا سال 2021 رئال را هدایت کرد.

زیدان در دوران مربیگری خود در رئال مادرید 11 جام کسب کرد و به یکی از پرافتخارترین مربیان این تیم تبدیل شد. لیست قهرمانی های زیزو در رئال به شرح زیر است: 3 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 2 جام باشگاه های جهان، 2 سوپرجام اروپا، 2 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی سوپرجام اسپانیا.

1937223

مجله اخبار فوتبال خارجی