مهمترین ماموریت تاد بولی؛ از چلسی دفاع کن


سرویس خبر شماره: 1823641 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 11:27 |
1,114 |

0نظرات

به نظر می رسد مالک جدید چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

آینده سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز نامشخص است و به احتمال زیاد حداقل یکی از آنها به زودی تیم چلسی را ترک خواهد کرد.
این موضوع شرایط تیم را در خط دفاعی بسیار آشفته کرده است و بسیاری معتقدند بهبود شرایط دفاعی چلسی باید اولویت تاد بولی در این تیم باشد.
تمدید قرارداد مدافع راست این تیم، ریس جیمز، در کنار میسون مونت نیز جزو اولین برنامه های مالک جدید چلسی است.
با توجه به اینکه بروس باک و مارینا گرانوفسکایا، برخی از مدیران ارشد باشگاه، تصمیم به ادامه همکاری با چلسی گرفته اند، احتمالا برای تاد بولی جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی آسان تر خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کار نهایی قانونی برای واگذاری کامل مالکیت چلسی به کنسرسیوم تاد بولی باید تا پایان ماه جاری انجام شود و آنها به زودی وارد مراحل جذب بازیکنان جدید برای این باشگاه خواهند شد.
مالکان جدید بودجه جداگانه ای را برای بهبود شرایط تیم و خریدهایی که باید در نقل و انتقالات تابستانی انجام شود، کنار گذاشته اند.
کار تاد بولی سخت است زیرا تغییرات زیادی برای آب های لندن در پیش است. قرارداد آنتونیو رودیگر با این باشگاه به پایان رسیده و او به احتمال زیاد در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید خواهد پیوست.
از سوی دیگر، آندریاس کریستنسن شرایطی مشابه مدافع آلمانی دارد و او آماده است به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود و به بارسلونا بپیوندد.