مهم لیگ یک / پیروزی فجر در بازی قدیمی لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1844659
29 سپتامبر 1401 @ 9:15 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

سایپا 0 فجرشهیدسپاسی 1;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بین دو نماینده شیراز و تهران بود که چهار هفته ابتدایی را در شرایط متفاوتی سپری کرده بودند. در یک طرف این دیدار سایپا بودند که پس از شروع خوب و دو برد در دو هفته اول، هفته های سوم و چهارم را با یک شکست و یک تساوی پشت سر گذاشته بودند و در سمت دیگر شاگردان مهدی رجب زاده قرار داشتند. آنها پس از حذف از لیگ برتر، سه هفته متوالی به تساوی دست یافتند و در نهایت در هفته چهارم پیروز شدند. بنابراین آنها به زودی با کسب دومین پیروزی متوالی در پنجمین بازی فصل به جمع مدعیان بازخواهند گشت.

شاگردان محمود فکری در روز غیبت این مربی دومین شکست فصل خود را در ورزشگاه خانگی خود مقابل تیمی تجربه کردند که رفته رفته شرایط خوبی را به دست آورده است.

مهم لیگ یک / پیروزی فجر در بازی قدیمی لیگ برتر

این بازی با گلزنی حسین مهربان روی پاس علی آل کثیر در دقیقه 14 برای شاگردان رجب زاده آغاز شد و این مهاجم توانست روی پاس دقیقی که به عمق او برخورد کرد، اولین گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه شاگردان محمود فکری که البته به دلیل اخراج از بازی قبل از روی سکوها این بازی را تماشا کردند عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردند اما بدشانسی و عدم دقت بازیکنان این تیم پس از باخت مقابل خیبر خرم آباد. آنها در هفته سوم دومین باخت خانگی خود را در بازی سوم در اکباتان متحمل شدند.


با این شکست سایپا که در دو هفته ابتدایی شرایط خوبی داشت، 7 امتیاز از دست داد و به رده هشتم سقوط کرد اما از سوی دیگر فجر 9 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی