مهندس تراکتور: رونالدو برای ما خدای فوتبال است

مسی یا رونالدو؟ چه کسی در این دوره موفق ترین خواهد بود؟
رونالدو او قطعا خدای فوتبال پرتغال ماست. به خاطر افتخارات و اتفاقاتی که افتاد. او قهرمان یورو شد. برای من و بسیاری از هواداران فوتبال، کریس محبوب ترین ستاره جام است.

بهترین بازیکن این دوره؟
ما بازیکنان باکیفیت زیادی در فوتبال داریم. می توانم نیمار، امباپه، دی بروین، مسی و برخی از بازیکنان تیممان مانند برناردو سیلوا و کانسلو را نام ببرم.

آیا ایران شانسی برای صعود به مرحله حذفی دارد؟
وقتی به فینال جام جهانی راه یابید، قطعا شانس صعود به مرحله گروهی را دارید. ایران پتانسیل خوبی دارد و می تواند تیم های گروه را مدیریت کند. انگلیس تیم خوبی با بازیکنان خوب است اما آنها همیشه در این نوع مسابقات لنگ می زنند. به نظر من اگر این اعتماد را به او داشته باشد می تواند در گروه شانس صعود داشته باشد.

با وجود VAR نمی شد به دست خدا گل زد
VAR یک رویداد مهم در فوتبال است، اما به نظر من جذابیت های آن را از بین می برد. فوتبال از خیابان ها می آید و یک ورزش رایگان است. در این بازی ما یک گل از دست خدای مارادونا داشتیم که انگلیس را زد و یک ملت را شاد کرد. اما الان که VAR هست، دور از چشم داور نمیتونی اشتباه کنی، آفساید بشی و حتی با دستت گل بزنی! برخی از لذت های غیرمنتظره فوتبال را کاهش داده است، اما گاهی اوقات به اجرای عدالت نیز کمک می کند. فوتبال همیشه در حال تغییر است. VAR آمده و رفته است، اما جوهر فوتبال هرگز تغییر نمی کند.
تاثیر میزبانی جام جهانی در فصل زمستان بر کیفیت مسابقات
ممکن است متفاوت باشد. به هر حال آب و هوا و حال و هوای دیگری است. مسابقات بزرگ همیشه در فصل تابستان برگزار می شود، اما شرایط در قطر متفاوت است. هم از نظر هوا و هم از نظر اقلیمی شرایط متفاوت است و زمان می برد تا بازیکنان با آن سازگار شوند. قطعا روی کیفیت تاثیر می گذارد.

کدام ستاره خالی است؟
جام جهانی محل بهترین بازیکنان و بهترین بازی است.بعضی از بازیکنان به خاطر تیمشان در جام جهانی نیستند. هلند و بسیاری از ستاره های ایتالیایی به دلیل غیبت تیم های ملی خود در جام جهانی، این مسابقات را از دست دادند.

هافبک پرتغالی تراکتور معتقد است رونالدو خدای فوتبال مردم کشورش است.

مهندس تراکتور: رونالدو برای ما خدای فوتبال است


سرویس خبر شماره: 1854177
28 نوامبر 1401 ساعت 02:54 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اگر مگوایر اشتباه ایران را بکند، امیدوارم اینطور باشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی تراکتورسازی که با 7 پاس گل بهترین پاس گل این فصل لیگ برتر ایران است، معتقد است تیم ملی ایران پتانسیل صعود به مرحله حذفی فینال جام جهانی را دارد. جام. در مطلب ویژه برنامه جام جهانی از مهندس تراکتورسازی درباره جام جهانی، تیم ملی کشورش و همچنین تیم ملی ایران سوال شد که پاسخ های جالب او را در زیر می خوانید:

به نظر شما ایران می تواند از اشتباهات مگوایر به نفع خود استفاده کند؟
حالا بد نیست در مورد کسی بدگویی کنیم. همه ما ممکن است در فوتبال و زندگی اشتباه کنیم. هیچکس دوست ندارد اشتباه کند، اما اگر اشتباه آنها ایران را از گروه خود حذف کند، بله، امیدوارم اشتباه باشد و ایران در مقابل انگلیس نتیجه خوبی بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی