موافقت شد؛ رونی سرمربی دی سی یونایتد شد


سرویس خبر شماره: 1832974
20 تیر 1401 ساعت 10:19 |
394

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره های زیادی تصمیم گرفته اند تابستان امسال به لیگ فوتبال آمریکا بپیوندند و فوتبال خود را در این کشور ادامه دهند.
حالا به نظر می رسد فهرست چنین ستاره هایی در حال افزایش است و وین رونی نیز با باشگاه دی سی یونایتد برای بازگشت این بار به عنوان سرمربی به این باشگاه به توافق رسیده است.
پابلو مورر از اتلتیک ابتدا از آغاز مذاکرات اسطوره فوتبال انگلیس با دی سی خبر داد و حالا استیون جافه، روزنامه نگار واشنگتن پست این خبر را تایید کرده است.

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد با سران این باشگاه برای قبول مدیریت دی سی یونایتد به توافق رسیده است.


وین رونی پیش از این در سال های 2018 و 2019 در تیم دی سی در لیگ آمریکا بازی کرده است و حالا به عنوان مربی آماده است دوباره به این تیم در لیگ فوتبال این کشور کمک کند.
عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که او دیروز به آمریکا پرواز کرد و در فرودگاه بین المللی دالاس دیده شد. گفته می شود این مربی انگلیسی برای انجام مذاکرات نهایی و امضای رسمی قرارداد با مدیران دی سی به آمریکا سفر کرده است.
قرار است رونی جایگزین چاد اشتون شود که در حال حاضر به صورت موقت هدایت دی سی را بر عهده دارد و قرار است در کادر فنی این تیم و در جمع دستیاران رونی باقی بماند.
به این ترتیب این مربی سابق دربی کانتی پنجمین مربی انگلیسی حاضر در لیگ آمریکا خواهد شد. قبل از او، فیل نویل در اینتر میامی، آدریان هیث در مینه سوتا یونایتد، گری اسمیت در نشویل و نیک کوشینگ در باشگاه نیویورک سیتی بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی