مودریچ: این باشگاه به ما آموخت که هرگز تسلیم نشویم

بازی سخت با منچسترسیتی: “من نمی توانم بگویم که منچسترسیتی سخت ترین حریف ما بود یا نه زیرا با چند حریف سرسخت مانند پاری سن ژرمن و چلسی روبرو شدیم. فقط می توانم بگویم که سیتی تیم بسیار خوبی با بازیکنان بزرگ است. ما می دانیم که باید این کار را انجام دهیم. به طور کلی “جنبه های دفاعی و هجومی بهتر بازی می کنند. نکته کلیدی این است که یک مسابقه کامل انجام دهیم و به یکدیگر کمک کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی است. لوس بلانکوس با وجود عملکرد ضعیف 4-3 شکست خورد و باعث شد تیم کارلو آنچلوتی همچنان به جادوی برنابئو برای بازگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشد.

ما متقاعد شده ایم که می توانیم شرایط را تغییر دهیم. می دانیم که بهترین عملکرد خود را در این بازی انجام ندادیم. اما باز هم سه گل زدیم. فردا باید بهتر کار کنیم و مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد. ما می دانیم که در این ورزشگاه چه باید بکنیم و هواداران پشت ما هستند. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. از زمانی که به اینجا رسیدیم، باشگاه این را به ما آموخت.

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل منچسترسیتی گفت: “اتاق رختکن بسیار خوب است. ما بسیار هیجان زده هستیم. می دانیم که باید چه کاری انجام دهیم و این مهم ترین بازی فصل است. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. آماده انجام یک بازی عالی هستیم. امیدوارم که ما در فینال هستند.

کاسمیرو برمی گردد: “بازگشت او برای ما بسیار مهم است، او بازیکن بسیار مهمی برای ما و بازی ما است. مطمئن هستم که او فردا مثل همیشه به ما کمک خواهد کرد. ما از داشتن او بسیار خوشحالیم.”

کار با کارلو آنچلوتی: او از ابتدا به ما اعتماد داشت. او یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. ما در سال 2014 عناوین مهمی را با او کسب کردیم و اکنون او را می خواهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازی های برجسته رودریگو: “او پسر خاصی است، رابطه ما عالی است. من به او می گویم “پسرم” چون من و پدرش همسن هستیم (می خندد). او بسیار متواضع و خوب است.”

مودریچ در ادامه گفتتنها کاری که باید انجام دهیم این است که با ایمان و شخصیت، با انرژی و حمله زیاد وارد زمین شویم. باید نشان دهیم که رئال مادرید بهترین تیم جهان است. اینها چیزهایی است که باید ارائه دهیم. فردا و هواداران را تشویق کنید تا مثل همیشه با بازی خوب ما دوباره به ما کمک کنند، خوب است به یاد داشته باشید که ما قبلاً 4 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کرده ایم برخی از ما ممکن است در پنجمین فینال خود بازی کنیم.

وقتی از مودریچ پرسیده شد که آیا این بهترین فصل او بوده است یا خیر، پاسخ داد“من خودم را قضاوت نمی کنم. از فصلم راضی هستم اما هنوز تمام نشده است. من دوست دارم به هم تیمی هایم در داخل و خارج از زمین کمک کنم، همیشه برای کمک کردن آماده هستم.”

برخی فکر می کنند رئال مادرید خوش شانس است“مردم می توانند به هر چیزی که می خواهند فکر کنند. اما اگر ما اینجا هستیم، فقط یک شانس نیست. این باعث خنده ما می شود. برایمان مهم نیست که آنها چه می گویند. ما تیم های قدرتمند را شکست دادیم. ما عناوین را کسب کردیم … این فقط شانس نیست.”


سرویس خبر شماره: 1822529 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 16:12 |
645 امتیاز خبر|

3نظرات

خنده دار است که بگوییم ما فقط خوش شانس هستیم

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید معتقد است که این تیم می تواند این بار مقابل منچسترسیتی یک بازگشت دیگر داشته باشد.