مودریچ در برابر هیجک چلسی: این آرسنال است!

مودریچ که در حال حاضر در باشگاه شاختار اوکراین عضویت دارد، با انتشار صحنه ای از بازی برایتون و آرسنال که در آن آرتتا و دی زربی با هم خوش می گذرانند، آنها را دو بهترین مربی دانست.

دی زبی و مودریچ در فصل 2021-2022 یک فصل در تیم اوکراینی با هم کار کردند. سرمربی فعلی برایتون، قبل از بازی با آرسنال، مودریچ را که او را به عنوان یک برنده احتمالی توپ طلا در سال های آینده می دید، تمجید کرد.

1786918


سرویس خبر شماره: 1862228
ژانویه 11, 1401 در 01:28
1.4K |

2نقطه نظر

هافبک اوکراینی از حمایت از توپچی ها خجالتی نیست

این بازیکن 21 ساله روز جمعه برای دومین بار متوالی از سوی هواداران شاختار به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. با توجه به عملکرد درخشان خود در این اواخر، او مورد توجه بسیاری از تیم های مطرح اروپایی قرار گرفته است. رقابت جدی برای مودریچ بین چلسی و آرسنال وجود دارد. اگرچه چلسی حاضر است مبلغی برابر با بند فسخ شاختار برای مودریچ بپردازد، اما به نظر می رسد علاقه شدید این بازیکن به آرسنال این معادله را حل می کند و اگر اتفاقی دیدنی نیفتد، بیایید پیراهن قرمز تیم لندنی را ببینیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هافبک جوان شاختار بار دیگر علاقه خود به تیم آرسنال را تایید کرد.

مودریچ در برابر هیجک چلسی: این آرسنال است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میهایلو مودریچ که پنج روز دیگر 22 ساله می شود، یکی از بازیکنان کلیدی نقل و انتقالات به حساب می آید. در شرایطی که چلسی با پرداخت رقم مورد نظر شاختار به دنبال جذب این بازیکن آرسنال است، به نظر می رسد این هافبک جوان اوکراینی قرمزپوش لندنی را به عنوان مقصد بعدی خود می پسندد.

او از نشان دادن علاقه خود به آرسنال ابایی ندارد و مانند یک هوادار مسابقات و نتایج شاگردان آرتتا را دنبال می کند. پس از پیروزی شب گذشته توپچی ها مقابل برایتون، میخایلو نیز استوری اینستاگرامی منتشر کرد و به طور غیرمستقیم از پتانسیل او به عنوان سرمربی در آینده نزدیک تمجید کرد.

1786917