مودریچ راز بازگشت های تاریخی رئال را فاش کرد

وی با اشاره به تاثیر هواداران رئال در برتری تاریخی مقابل پاریس، از صحبت های خود به دنی کارواخال درباره تیم حریف در بازی رفت گفت: در بازی رفت روی نیمکت نشسته بودم و بعد از بازی به کارواخال گفتم. این که پاریس را در برنابئو شکست خواهم داد. نابود خواهیم کرد. هواداران نیز نقش بزرگی داشتند زیرا ما را به جلو هل دادند. این فصل باورنکردنی و باورنکردنی بود.”

1803964

مودریچ با تاکید بر اینکه سال گذشته سال خاصی بود، افزود: “همه از پی اس جی، سیتی و لیورپول به عنوان فینالیست های احتمالی یاد کردند. اما ما توانستیم با روش خاصی به فینال برسیم و لیگ را ببریم. هر بار که شکست می خوردیم، برمی گشتیم به سرعت وارد بازی شدیم. ما در سه دقیقه سرنوشت بازی با پاریس را تغییر دادیم، در سه دقیقه مقابل سیتی دو گل زدیم و می توانستیم گل سوم را قبل از وقت های تلف شده بزنیم.”

1803962
تکل مودریچ روی پای مسی یکی از صحنه های خاطره انگیز بازی پاریس و رئال در فصل گذشته است که ستاره کروات درباره آن گفت: هواداران برنابئو آن صحنه را به عنوان گل جشن گرفتند!

هافبک کروات رئال مادرید راز چهاردهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را فاش کرد.

مودریچ راز بازگشت های تاریخی رئال را فاش کرد

ستاره باتجربه رئال افزود: “آنها گفتند مودریچ باید بازنشسته شود، کروس نمی تواند بازی کند و … اما در نهایت همه چیز به نفع ما تمام شد. از طرف دیگر می خواستیم به همه ثابت کنیم. به همه. «آنهایی که گفتند ما مرده ایم و تمام شده ایم. راهی که بردیم غیرقابل توصیف است.

1803961

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصلی که منجر به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد، لوکا مودریچ نقش مهمی در نایب قهرمانی رئال مادرید داشت. او مقابل پاری سن ژرمن، چلسی و سیتی خوش درخشید و در فینال یکی از بهترین های تیمش بود، زمانی که رئال 1-0 لیورپول را شکست داد.

در آستانه بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، او توضیح داد که چگونه رئال مادرید بازی‌ها را برد در حالی که همه فکر می‌کردند آن تیم مرده است:

1803960

علیرغم ماهیت معجزه آسای چهاردهمین قهرمانی رئال در این رقابت ها، مودریچ معتقد است که مورد علاقه او از پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اولین قهرمانی او بود. جایی که او دهمین قهرمانی خود را با رئال در سال 2014 جشن گرفت: “قهرمانی لادسیما با تمام قهرمانی ها متفاوت بود. رئال مادرید 12 سال برای این قهرمانی صبر کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“همه تیم های حریف به ما احترام گذاشتند و فکر می کنم توصیف اتفاقات فصل گذشته سخت است. بعد از بازی خارج از خانه مقابل پاریس، همه گفتند که ما تمام شده ایم و حتی مرده ایم! دلیل جشن گرفتن بازی برگشت کاری است که من انجام دادم. چون واقعاً بودم. عاطفی.”

1803963


سرویس خبر شماره: 1871560
02 مارس 1401 ساعت 08:30
9.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به کاروآل گفتم، ما در برنابئو پاریس را نابود می کنیم