مودریچ: ما تا آخرین نفس برای کرواسی جنگیدیم

امشب با توجه به نتیجه دیدار مراکش و کانادا، کرواسی می دانست که برای صعود فقط نباید شکست بخورد. در نهایت نتیجه حاصل شد و تساوی بدون گل کافی بود تا مودریچ و دوستانش به عنوان تیم دوم گروه قدم بعدی را بردارند.

لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی گفت که پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، بازیکنان کرواسی تمام تلاش خود را کردند و از صعودشان خوشحال هستند.

مودریچ: ما تا آخرین نفس برای کرواسی جنگیدیم

“ما از صمیم قلب خوشحالیم که به مرحله یک هشتم رسیدیم. با توجه به عملکردی که در دو بازی قبل از خود نشان دادیم، واقعا شایسته حرکت رو به جلو بودیم. امروز بازی خوبی را مقابل تیم خوب بلژیک انجام دادیم.”

لوکا مودریچ در مصاحبه خود در پایان بازی گفت:


سرویس خبر شماره: 1856775
10 دسامبر 1401 در 09:39 ب.ظ
228 امتیاز خبر

0نقطه نظر

می توانستیم در اوایل بازی صعود را قطعی کنیم زیرا موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. اما امروز هر چه داشتیم در زمین خرج کردیم و همه برای تیم ملی خود زحمت کشیدند. از بازیکنان گرفته تا سرمربی و کادر فنی، همه. ما برای این موفقیت ها زندگی می کنیم و تلاش های ما امروز نتیجه داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوکا مودریچ، ستاره باسابقه فوتبال کرواسی و رئال مادرید امشب به عنوان سرمربی کرواسی بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بست تا به مرحله یک هشتم نهایی قطر کمک کند. جام جهانی.

ما به هدف اول خود که صعود از مرحله گروهی بود رسیدیم و حالا باید به اهداف بعدی برویم. ما نشان داده ایم که تیم بزرگی هستیم و هر تیمی که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ما قرار می گیرد، باید بداند که حریف آسانی نیستیم.”.



مجله اخبار فوتبال خارجی