مورایس فقط برای نگه داشتن یک غریبه مردد است

مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور و ایگور کاتاتائو 5 بازیکنی بودند که در فصل بیست و دوم برای سپاهان به میدان رفتند، اما 4 بازیکن از این لیست به دلایل مختلف دیگر حق ادامه همکاری با سپاهان را ندارند و اکنون ما ببینید تصمیم مورایس برای نیلسون، که فصل گذشته ثابت‌ترین بازیکن خارجی کت طلایی بود، چه خواهد بود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

در بین بازیکنان خارجی سپاهان در لیگ بیست و سوم به نظر می رسد تنها یک امکان همکاری با نیلسون جونیور برای فصل پیش رو وجود داشته باشد.

مورایس فقط برای نگه داشتن یک غریبه مردد است


سرویس خبر شماره: 1944987
28 ژوئن 1402 ساعت 12:51 |
5.4K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شروع لیگ بیست و دوم برای نیلسون خوب نبود. دانشگر با وجود اینکه در اولین بازی های فصل در ترکیب اصلی قرار داشت، کم کم جای او را در ترکیب اصلی گرفت و با رناتو داسیلویرا شریک شد و همین موضوع باعث شد مدافع برزیلی نتواند نیم فصل خوبی را در طلایی پوشان پشت سر بگذارد.
در نیم فصل دوم اما با جدایی رناتو شرایط تغییر کرد. با وجود اضافه شدن سیاوش یزدانی در نیم فصل، مورایس در اکثر بازی ها به دانشگر و نیلسون اعتماد داشت. البته در آخرین بازی های فصل این مدافع برزیلی به دلیل مصدومیت غایب بود و یزدانی نشان داده می تواند فصل آینده مدعی بازگشت به ترکیب اصلی سپاهان باشد.

1888597
نیلسون جونیور در طول یک فصل حضور در سپاهان، 23 بار (19 بازی معمولی و 4 بازی تعویضی) برای تیم سپاهان به میدان رفت و در آن دیدارها یک گل به ثمر رساند.